Friday, May 8, 2009

DIALAH JAWAPAN JODOHKU...







DIALAH JAWAPAN JODOHKU…



Apabila aku mula bertanya tentang jodoh….
DIA akan menjawab jodoh itu adalah JANJIKU,
Jadi aku tak pernah risau tentang itu

Apabila aku mula bertanya tentang jodoh..
DIA akan menjawab,jodoh itu adalah KEADILANKU,
Jadi aku tak pernah risau tentang itu

Apabila aku mula bertanya tentang jodoh..
DIA akan menjawab,jodoh itu adalah JAWAPANKU,
Jadi aku tak pernah risau tentang itu

Apabila aku mula bertanya tentang jodoh..
DIA akan menjawab,jodoh itu adalah PEMBALASANKU….
Jadi aku tak pernah risau tentang itu

Apabila aku mula bertanya lagi tentang jodoh..
DIA akan menjawab,
JODOHmu adalah ANUGERAH daripadaku atas segala kesabaranmu selama ini..
JODOHmu adalah HADIAH daripadaku atas segala ketaatanmu selama ini..
JODOHmu adalah UJIAN daripadaku atas segala kehidupanmu di dunia ini..
DAN JODOHmu adalah cerminan dirimu sendiri pada waktu ini…

Jadi….lihatla,perhatikanlah dan nilaila dirimu SEKARANG…kerana itulah jawapan jodohmu diKEMUDIAN HARI….

Pemburu syurga
-jumaat,24 April 2009-

No comments:

Post a Comment