Wednesday, August 19, 2009

Kehilangan.........

Sejak dua menjak ni...aku rasa aku dh banyak kehilangan motivasi diri..
Aku taktahula apa yg berlaku pada aku...
Setiap kali bila aku bangun pagi,aku akan tertanya2, apa yg akan berlaku pada hari ini...Camna keadaan aku nanti..Dan apa yg akan terjadik pada penghujung malam nanti..
Aku dh rasa tak hepi macam dulu...Kadang2 aku tertanya jugak adakah dunia ni akan merindui aku kalau aku takdak....
Adakah word loser dan useless tu sesuai untuk dikaitkan dengan diri aku sekarang?
Kadang2 aku rasa macam nak brenti blajar....Aku rasa bosan dengan penat..Assignment yg diberikan terlalu banyak...Presentation dan test jugak macam bertimpa2..Apa yg perlu aku buat?
Tadi aku ke kelas dengan perasaan yg sugul....Lewat aku masuk tadik..Dan aku trus mendiamkan diri...Tym group discussion pun aku diam dan tak memberikan pendapat.....Apa yg berlaku ni Jannah?Where is ur smile?Where is ur spirit?
Saat ni aku betui2 rasa nak balik Perlis.......Aku nak jumpa ngan mak ayah aku...Aku nak balik ke tempat asal aku....Aku harap Ramadhan kali ini, akan betul2 dapat mengubah kelakuan dan kelemahan aku....

2 comments:

  1. kuatkan diri...

    kalau xdak sapa nk pujuk pun~
    ingatlah...

    ALLAH tu ADA..

    moga jannah kuat smangat na~

    ReplyDelete
  2. jannah, setiap manusia itu diduga dengan pelbagai cara, bersyukurlah dengan kesusahan yang jannah alami skrg..Kerana jika dugaan kesenangan yang diberi, khuatir kita pula yang akan lalai..Dengan kesusahan inilah kita semakin mendekati Rabbi, semoga jannah tenang dan tabah..(ada yang lebih susah dari kita ya sayang)..

    ReplyDelete