Friday, November 6, 2009

Exam,,,,

Haaaaaiiiiiiii...........Dah lama aku tak menulis blog...bukan apa..aku sibuk sangat ngan exam final aku....adoyaiiiiii......
Semalam besday cik a,tapi imah suh aku ngan rumate len wat2 lupa besday dia...sian cik a...Aku pun senyap ja...kalu tak,akula orang yg paling bising skali bab2 wish besday ni...Tapi in the same tym,kami wat kad besday kat cik a......panjang kad tu...hehe...pastu,tym dia tidoq,kiteorang pastekan kat meja dia...how sweettttttt...kehkehkeh...


Tapi bangun pagi semalam aku rasa sakit sangat badan aku...Mungkin sebab berkayak semalam...Taktaula kenapa aku stuju nak pi berkayak semalam...mungkin jugak sebab terlalu penat dan letih hidup dengan buku dan kafein...Sememangnya aku nak elak dari ambil kopi2 tym exam ni...Bukan apa,aku memang taksuka kopi...tapi pada masa yg sama...aku mudah sangat mengantuk.....huhu..


Apa2pun tula fes tym aku berkayak dalam hidup aku...dan rasanya sungguh teruk sebab aku tak larat nak dayung....Waktu tula aku harap sangat ada orang juai enjin bot kat tengah tasik tu....nak harapkan cik a....hmmmm....kahkahkahkah....nak pi ke kiri,pi stopkan pedal ke kanan...sudahnya...aku pun taktau pi mana...


Waktu aku kat tengah2 tasik tu baru aku prasan sesuatu...'Kak Anis!!!!!!!KITA TAK PAKAI LIFE JACKET!!!!!KALAU MAPUH(mati in kelantanese) CAMANA????????

Sebabnya...dua tiga taun dulu ada budak uia yg mati kat tasik ni sebab perahu dia terbalik...heheh...perahu?kampungnya bunyik....


Dahla masing2 tak pakai life jacket...kalau mati,pakai jadik makanan ulaq sawa r....eeee,geli gila tgk mamat yg berkayak kat situ bawak ulaq sawa...anak ulaq sawa yg dia jumpa tym berkayak...Dahla bela dalam bilik,kak anis cerita...Esok2 ni mangkit tgk kepala dia takdak...padan muka...kahkahkah


Las skali,aku pun balik r.............penat dowh balik maghrib2 basah2 ni.....Teringat aku waktu join kem yayasan tun razak kat kl dlu...belengaih2 camni r kami balik....hahahahahhaa
Teka aku yg mana?hahahaha..


Sudahnya,aku dapat rasa yg badan aku sangat sakit..Adoi mak,cik malas nak baca bukuuuuuuuuuuu!!!!!!!



No comments:

Post a Comment