Wednesday, December 2, 2009

Kamera idaman.......



f

Ni Kamera idaman aku yg aku baru usha kat tesco baru2 ni......Harga dia Rm800.....Aku reja nanti,aku nak beli......Kamera ni memang nmpak besa ja..Tapi dia bulih masuk dalam ayaq....Tak kirala ayaq laut ka ayaq masin.....Eh,apa beza dua2 ayaq ni....Dua2 masin gakkan......hehe....

Silap2........kamera ni sangat sesuai untuk orang yg suka melakukan aktiviti scuba diving atau scoobidubidu.....Where r u,hii..macam aku......

Aku naaaaaaaaaak sangat beli kamera senirik.....asyik guna org punya ja...Reject shop!huh!Aku ada satu kamera ni,kak aku bagik...tapi takleh masuk ayaq..APA2PUN,aku nak jugak! Tapi aku nak survey dulu rega dia..Carik kat LOW YATT ka kan.......misti ada lagik yg lebey murahkan?

"Tokey sy nak kamera yaaaaaaaaang:"

*Boleh bawak masuk dalam ayaq ngan kat darat serta udara
*Tak mudah gegaq
*Tak berat dan membebankan aku
*BOLEH BLUTUT
*Tahan karat
*BOLEH ZOOM sampai nampak Paramesium dan amoeba dalam badan serta resdung kat muka.
*Paling canggih
*yang penting Paling MURAH,heheheheh

Ada dak ha?

psst:Aku sangat suka kumpul gadget......tapi aku takdak dwit........huhu

No comments:

Post a Comment