Thursday, December 10, 2009

Pesaingku sudah tiba..

Alhamdulillah........akhirnya aku berjaya jugak add subjek2 yg aku nak...Jumlah contact hours aku ialah 21.5....Satu jumlah yg paling banyak yg aku pernah amik..Ramai kengkawan aku kata aku gila sebab amik banyak sangat..Ada yg suruh aku drop..Tapi biarla,jika aku gagal kalini,mungkin ini adalah satu pengajaran,tapi aku nak cuba bawak jugak2...Kita tgk jalah apa yg jadik..Aku cuma takmau buang masa aku ja...Sekurang-kurangnya,aku takyah amik short sem nanti2..Tentang result,aku akan cuba sedaya upaya wat yg terbaik..Yg lain aku serah kat Allah..

Cuma aku skrang sedang cuba untuk menerima kedatangan "pesaing" aku..Ya,dialah pesaing yg selama ni aku cuba elakkan..Luka hati aku pun masih belum sembuh lagik..Awat dia datang siniiiii?
Aku bukan berdendam,cuma aku jenis individu yg payah untuk lupa setiap benda buruk yg dihadiahkan org untuk aku..Aku tak suka hak aku dirampas,aku tak suka orang tiru cara aku dan aku paling2 tak suka bila aku dibandingkan..Dan aku paling benci Faker!!!!!!!!!!

Tapi,aku agak tenang sebenarnya bilamana aku mendapat msj darinya tentang kedatangannya ke mari..Mungkin kerana aku sudah punya sedikit kekuatan dan mungkin jugak aku sudah ada skit jiwa2 yg tenang..Mungkin satu sem yg lepas telah mengajar aku menjadi individu yg lebih positif..

Bagi aku,aku nak hidup dlm ketenangan..Aku tak suka dihimpit banyak konflik..Kedatangannya mngkin bukan seperti dlu.Tapi kebencian itu sukar untuk aku kikiskan..Mungkin kerana hati aku bergelumang dengan kekotoran tapi aku masih takdapat lupa..Aku masih takdapat lupa..Ya Allah,tabahkanla hati aku dalam berhadapan dengannya..Lembutkanla hati aku ...Ya Latiff,YaLatiff,Ya Latiff..


No comments:

Post a Comment