Thursday, July 2, 2009

belasungkawa....

Innalillahiwainnailaihiraji'un....


Dalam pukul 1 pagi semalam,aku dikejutkan oleh kakakku tentang kematian salah seorang plajar uia pj juga mantan student darul quran yg bernama nabil marwan...generasi ke-7 kata kawan aku..msj itu dinyatakan kak effa kepadaku ketika aku sedang tidur...


Subuh tadi,aku mengulang-ulang membaca msj yg sama.......ntahla,aku takut tersalah dengar lak...

Nak dikutkan,sememangnya aku sebenarnya agak kurang mengenali beliau n kalau tak salah aku,dia ni junior aku yg sama umur...kehilangan arwah diibaratkan seperti hilangnya lagi seorang pejuang al-quran..


Bbeberapa hari sebelum itu,aku telah menrima msj tentang penderitaan yg di alami beliau di hati..Kata doktor,the chance for him is very little...becoz all his organs are totally damage...

Agak terkilan kerana tiada inisisatif yg dilakukan olehku sepanjang Allahyarham masih nazak kerana aku benar2 tidak tahu siapa nabil marwan..maafkan aku...


Kepada ahli keluarganya,aku ucapakn takziah dan senantiasa tabah dlm menempuh dugaan ini..

aku doakan semoga arwah nabil senantiasa ditempatkan dengan para syuhada dan sentiasa berada dalam kasih sayang serta rahmat Allah...sama2la kita menyedekahkan al-fatihah kepada arwah...Al-fatihah...

No comments:

Post a Comment