Saturday, September 26, 2009

Aidilfitri album-khas untuk Kakakku Effa Khairunnisak...hehe



Tema keluarga ak taun ni ialah merah sebenaqnya.....merah yg ang2 tu.....mak ngah pun tak merah camtu....Tapi oleh sebab tukang jait tak sempat nak jait,jadik masing2 pakai jalah apa yg ada.Aku senirik pun pakai baju2 lama ja raya ritu....Ha,raya taun ni suma ada kecuali kakak aku yg sulung iaitu Effa Khairunnisak.....Dia ngan femili dia beraya kat Sarawak...huhu...eHM...taun ni jugak aku baraya ngan kuarga baru iaitu kak eja iatu kak iparku dan kak wulan iaitu PA nenekku...hehe



Bercakap passai raya ni...Sebenaqnya,majlis bermaaf-maafan dibuat pada waktu malam..Jarang sebenaqnya kami wat waktu malam,tetapi oleh sebab disebelah siang tu kami ada wat sikit kenurik aqiqah sempena meraikan kelahiran anak saudaraku,adninn wildan jadik segala Majlis dianjakkan kemalam..
ADNIN WIDAN
Buaian adnin...hehe


Walaupun Aqilah bengkek ngan makcik yg tak siapkan baju raya,tapi adik aku tetap melaram sakan...hehe


kelik cucu tak sangga2 pak aku ni...





Hero n heroin aku..hehe


























No comments:

Post a Comment