Monday, September 7, 2009

Aku....

Tadi pagi tadi aku kuaq pi Mid Valley....Seumur hidup aku,itulah fes tym aku menjejakkan kaki ke Mid Valley..Sebelum ini,tym aku kat Matrik PJ pun aku jarang kuaq..Sebab aku kurang berminat...Tapi,sejak2 aku blajar di Gombak ni..Boleh dikatakan setiap shopping complex kat KL ni aku dh pi...Malah,setiap minggu aku isi dengan berjalan-jalan disekitar Kedai2 area2 sini...
Ehm...Bercakap tentang Mid ni...Boleh aku katakan,tempat ni antara yg terbesarla yg aku pernah pi...Taktaula apa yg menariknya Mid ni..Klau tanya aku,aku kureng skitla nak lepak kat kedai2 mahai macam ni...Tempat feveret aku...Apa lagi..JALAN TAR R!!!!!!!!hehe...Tapi memandangkan aku benar2 ada urusan yg perlu diselesaikan,so aku pun pi jugak r sorang2..
Bila dah habeh kerja aku,aku pun kuaqla untuk mencari surau yg berdekatan...Mujuq aku tanya orang...Tidak sesat mana tah hala aku ni..
Kuaq2 surau tu...Aku jalan r nak balik...Ha..yg ni sesat banyak kali gak r...Sampai ke tempat parking aku cari jalan nak kuaq tren tu...Sebab fed up sangat,aku pun singgah r kat kedai juai alat2 make up...Hehehee...Aku suka sungguh pi kat tempat yg ada tester2 ni...So,daripada foundation,mascara,lipgloss...suma aku tenyeh kat muka aku...Suma yg mahai2 n aku takkan beli..Aku tgk salesgirl tak jaga pun tempat tu...hehe...Apa lagi..bertambah tebai r mascara aku...KAHKAHAKAHAKAH..Blusher pun aku buh gak...Sekali nah kau...Awat tak macam KUNTILANAK..Aku pun gelak r sorang2 kat situ..Bila dh aku bajet agak lawa muka aku...aku pun kuaqla dari situ dengan muka yg agak selamba...hehe..Ehm..pandai jugak aku ni contiang muka aku ni...Sekali pandang,cam Zaiton semeon pun ada...HEHE..
Selalunya kalau bukan waktu posa,aku akan carik tempat yg ada tester untuk makanan n minuman gak...Hehehe...Kadang2 ada vitagen,yogout,megi...Suma aku amik banyak kali...Rasa agak kenyang tu..Belhak la skit depan promoter tu...burppppp!!!!!!Sahih dia "BENGKEK"..padan muka,nak bagi orang rasa..bagi r banyak skit..Ni habuan nak masuk rengkong aku pun tak lepas..huhu..
Jam dh menunjukkan pukul 4,tapi aku masih tak jumpa jalan nak kuaq dari MID...hai....gena ni..tiba2 aku jumpa minah mana tah dua orang...Aku segan skit nak tgoq sebab muka aku yg bermake up macam langsiaq ja ni...Tapi aku tanya gak r sambil wat2 tutup mata..."Dik,nak kuar g kat tren katner ek?"ke "kEEL"LAN aku bermula..hehe..
"Kak,kak naik fes floor,then kak belok kanan,pastu kak jumpala,"terpinga2 ja minah ni...Maybe terkejut tgk kening aku yg nampak cam berat sebelah...hehehe..(Salah buh eyeliner..)kahakah
Aku pun carikla....Tak lama tu...Sedang aku duk rushing2..Tiba2 aku terserempak ngan junior lama skolah aku ngan sorang laki ni...Dia pun cam lari2 ja bila nampak aku sambil terenyeh-renyeh kat aku...Aku pun taktau psai apa...ni...hehe..Dia segan ngan aku,aku rasa...Kahkahakh...Eh,takpun dia takut tgk muka akukan?huhu...WUTEVA...
Dalam duk rushing2 tu,sampaila jugak aku....Akhirnya...kat KL CENTRAL..orang punyala ramai..Aku cam nak muntah dah..Dalam duk sempit2 kat dlm TREN tu aku tunggu lama gak r nak sampai Gombak...Badmood aku..Mjuqla bulan posa...Macamnila agaknya no kalau hidup susah ni...Berimpit-impit..Kalu aku kaya..dh lama dh aku naik heli...Takmain dh naik tren yg panjang berjela ni...Kalu aku rasa nak beli sayuq or buah-buahan...Aku just naik helikopter pi kat Cameron Hihgland...hehehe..Behnya....
Dalam pukul 5 tu...Aku pun sampai r UIA dengan seronoknyaaaaaa.....ARGGGGGHHH PENAT......

No comments:

Post a Comment