Sunday, August 15, 2010

Mclead

7.13 malam,ahad (menunggu bukak posa)...hehe
Baru balik dari Mclead...Rasa tak letih sebab dah lena dalam bas...Tapi letih bila ingat task2 yg blum disempurnakan...Teringat esok ada midterm civics ngan Dr Suhaila,Lusa ada presentation ngan Dr.Lide,tulat ada midterm ngan Dr.Kabuye,Jumaat ada presentation...........Wow!!!!!!!! Best gila...

Tadi dah wat Bai'ah....Bukan Berbai'ah dengan calang2...Tapi berbai'ah dengan Allah...Berbai'ah untuk menjadi MRC yg baik...Brbai'ah untuk menjalankan amanah dengan baik..Berbai'ah untuk menjadik Head Da'awah n Tarbiyah dengan baik...Berbai'ah untuk menyatakan bahawa jawatan yg diberikan bukanlah suatu untuk dibanggakan tetapi suatu amanah dan tanggjawab yg sngat berat untuk dijalankan.......

In the name of Allah..The Most Gracious,the Most Merciful...Ayat yg sangat2 aku geruni untuk diucapkan ketika berbai'ah..Bersumpah dengan nama Allah..Berjanji dengan nama-Nya...Aku cuba ya Allah...Aku akan cuba buat yg terbaik.... Bantula aku ya Allah..Kuatkanla iman dan pendirian aku...Berikanlah aku ketenangan dalam menjalani hidup sebagai hamba-Mu ini...Amin..

Dah nak dekat azan.......

No comments:

Post a Comment