Monday, August 30, 2010

Ramadhan......Murah rezeki kita...

Alhamdulillah,lately,banyak sungguh jemputan iftar yg aku dapat... Semalam Wafa..Harini kat Masjid Besi,Putrajaya...Esok Maaruf Club...Tapi kebanyakkannya aku tak dapat nak pi sebab pertamanya ialah masalah kesihatan dan keduanya sebab kesuntukkan masa yang sangat2..




Grand iftar UIA


Semalam doktor kasik MC kat aku...Baaik dia..Dia tak check pun tapi dia kasik ja...Aku ntar msj kat Ustz Kabuye,satu2nya ustz international yg aku ada sem ni..aku tak dapat datang klas...dia reply.." Waalalaikumussalam,ok and may you have a speedy recovery" dia ni pun baik...rasa cam nak ajak dia,wife dia ngan anak2 dia mai beraya umah aku ja...hehe..Tima kasih ustaz...

tengah2 aku duk terbaring, dijah kol kata nk melawat aku...Dijah ni antara individu yg paling rapatla ngan aku after Syarnissa..Dia mai bawak makanan siap...Yalah,alang2 nak mai tgk aku bawakla apa2kan...Mai saja wat apa...hehe...Gurau2..Semoga aku cepat sembuh dan tak menyusahkan orang...Banyak sangat reja nak settlekan minggu ni before pulang ke kampung yg terchenta.....huhu..thanks jah...thanks sangat...tapi kangkung tu pedas sangat,leh senak perut aku..susah2 ja...alang2 nanti nak mai bawak KFC ja...hehe( NGADA)..Tapi, i really appreciated ur effort...huhu

Petang ni ada iftar ngan anak2 usrah aku...Insya Allah,kami akan wat majlis khatam al-quran..Aku dah wat pembahagiaan juzuk ngan depa..Sorang dapat dua... diorang ada 15..So,aku harap rini segalanya berjlan ngan lancar...Mulanya ingat nak suh bawak makanan senirik tapi Alhamdulillah ada salah sorang dari depa yg nak sponsor makanan..Bagus gak..Ni yg aku suka...hehe..Cuma masalah sekarang ialah LCD...Kemarin aku nak cari..Tapi terbaring atas katil,mana sempat nak cari...Harap2 adala society yg wat sewa lcd ni..Aku nak guna jap ja...tak sampai 2 jam pun aku rasa...huhu..

Ya Allah............aku nk cepat balik....................

No comments:

Post a Comment