Tuesday, August 31, 2010

Grand iftar halaqahku;-)

Hai dan selamat pagik ramadhan...hehe....Alhamdulillah kesihatan yg bertambah baik menyebabkan Puteri beradu Hj Othman makin ceria dan gumbira....Bakal pulang dalam masa terdekat kerana sudah membeli satu2nya tiket yg tinggal pada kelmarin...heheheh..Yeay!!!!!!! Aku nak balik woi!!!!Orang kampung!!! Bukak pintu luas2!!!!! Aku nak baaaalik!!!!!!!!!!!!!!yeay2.."Balik kampung...woooooo Balik kampung!!!!!!" eh ternyanyi plak da.hehe...Kau siapkan esaimen dulu nook,pahtu barula kau nak nyanyi ke melingkup ker...hehe...Hepinya anakanda dapat berjumpa kembali dengan bonda dan ayahanda berdua...Semoga anakanda selamat dalam perjalanan...Amin...

Ok,kelmarin adalah merupakan pertemuan ngn anak buah aku dalam bulan Ramadhan...Sempatla wat presentation sket ngan majlis khatam quran...Tu pun dan2 aku baca doa khtam quran nak separuh teruih azan maghrib...So,apa lagik...Daripada...Allahumma nawwirqulubina bil Quran...truih ker Allahumlakasomna.....hehehe...Thanks to my friend khadijah sebab sudi membantu aku kelmarin...Klau takdak...lemah skit...huhu

Time ni ada presentation sket...


Ecece...jadik tazah plah teacher kita ni...hehe...Ni duk merapu apa ni,dah macam nak rap pun ada..ampa dengaq jalah noookk no..

Sempat lagik kak Jannah ampa renyeh...hehe

Nila Munira Saleming...Budak International dalam halaqah aku....huhu...Dia orang fes yang dah tasmik semua surah,hadith ngan doa kat aku...Tahniah2!!! Nanti kak bagik Grammy Award kat awak no..


Makanla nok no.......Tak kuaser mak nak layan korang lama2...(ala2 nyah)kahkahkah

Nak wat plan bangunan ker bawak ketas banyak2 ni...hehe...effort2...Sapa yg aku nampak banyak effort,aku kasik markah lebey..

Diorang present aku duk pomen laptop plak...
Rezeki2...hehe

Mak dia masak mee bandung,nasik,gulai masak lemak n kacang panjang...memang sodap..Thanks makcik..

Ui,memang tawaduk kawan aku ni makan...Tunduk rapat no cik Jah...hehehe..
Sempat jugak aku tapau tiga mangkuk untuk rumet2 aku...hehehe..

Nilah bentuk halaqah yang sebenar..........cewah...tapi kena bulat lagik...sampai rapat..UKHWAH FILLAH tu..........cewah...(Sisterhood la sangat)

No comments:

Post a Comment