Monday, August 9, 2010

pocer

Yeay!!!!!!!!!!!!! Ramadhan dah nak datang!!!!!!! Hehe...Syok gila aku bulan posa ni sebab aura dia lain sket tau......Dia ada bau yg sangat lain dari bulan2 lain......Alhamdulillah...Allah bagik jugak aku peluang untuk merasakan bulan posa taun ni...Tahun lepas,aku diberi peluang untuk merasakan nikmat Ramdhan di rumah kak sulungku kat Sarawak, tahun sebelumnya di Atas Puncak Fraser Hill tym g Induction FSCC......Kedua2nya mempunyai seribu satu kisah yg sangat menarik untuk diceritakan.......

BAGI AKU..Angin ramadan di Bukit Fraser sangat2 best.......Malam2 aku di bukit Fraser tu ialah antara malam2 ganjil yg sudah menghampiri PENGHUJUNG bulan Ramdhan.......Memang ada sedikit keganjilan pada satu malam tu.....Awan begerak laju sangat mengelilingi bulan...Memang macam dalam National Geography..Cantik...Sejuk jgn cakap r...Memang best...Mlam tu sambil2 tgk assigment aku dalam laptop tiba2 dengaq orang duk ketuk pintu bilik aku.....Meremang roma aku sebab tym tu suma orang ada kat hall meeting,aku lak teman kak Faridah kat bilik dia..Aku pilah bukak tgk2...............................HIIIIIIIIIIIII...takdak sapa pun depan pintu tu..

Memang meemang jugakla...Elok esok tu...Syahid ngan Rahman duk merapu apa tah..Depa kata nampak tula,nilah....Sampai nangeh2 Naurah sebab takut...

Tapi so far,memang kalau diberi peluang,aku nak posa kat situ lagikla...kat Kinanbalu pun best......Bestnya puasa kat tempat tingg2 ngan sejuuuukkkkk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment