Wednesday, January 13, 2010

Aku kena Attack...

Pagi tadi......tym dalam kelas literature..Aku kena serang gastrik....Sakit gila perut aku...Aku berkerutt2..."Imah tolong aku..."Aku bisik kat Imah..Imah heran tgk aku..."Nape Jane?"
"Perut aku sakit ni......Aku lapar gila...,"keluh aku sambil tgk jam...Hadui...kalaula lecturer ni ada ilmu kashaf...Kan bagus..Misti dia dapat selami penderitaan aku......Wuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....
Esok aku takdak kelas...benda yg aku nak wat ialah:
1)Breakfast kat Kafe Ameenah
2)Kemas locker
3) Kemas meja study
4) Kemas bilik,sapu rambut2,plastik2,botol2 bawah katil
* Jemuq bantai,basuh baju2 n cadar2..
5) Wat Assignment DR. Kabuye pasai Imam Ghazali.
6) Tidoq selama 3 Jam-(Dari 11 pagi sampai 1 tengahari)
7) Telefon Aliff dan Adnin
8)Kelas Ustaz Ismail kat CAC
9) Tidoq tanpa ada gangguan
Sabtu
Meeting ngan Mrc
Ahad
Meeting ngan Mrc

No comments:

Post a Comment