Saturday, January 9, 2010

Separuh jiwaku pergi...

Hampir separuh jjiwa aku hilang bila aku dapati MP3 aku hilang dari dalam beg..Hanya yg tahu,tahu...Betapa akrabnya aku dan Mp3 aku....Biarpun digantikan dengan yg lebih baru dan canggih......Aku masih tak dapat lupakan Mp3 aku...Aku bukan orang kaya...Bukan jugak orang miskin...Aku rindukan kesederhanaan Mp3 aku..Banyak lagu2 yg mewakili semangat aku dalam Mp3 tu...Aku sangat2 rindukannya YA ALLAH.....SANGAT2......

MP3 tu tak pernah tinggalkan aku bila kawan2 tinggalkan aku..

MP3 tu tak pernah menghinakan aku...

MP3 tu akan bersama aku bila aku berjalan seorang diri kat mana2 sahaja...gelap,hujan,panas,sejuk...................................

Rindunya Ya Allah.............................tenangkanla hati aku......Tenangkan hati aku...

No comments:

Post a Comment