Monday, March 29, 2010

Allah nak amik balik "barang" Dia...

Lebatnnya ujan petang ni.....sejuk sangat n bes...



Rini aku dah selesai exam Psikologi.....Alhamdulillah, soalan dia tak terlalu susah....Tapi taktaula boleh score ke tak....Masuk kali ni,dah 6 kali aku exam final tak bawak slip exam...Lagi satu paper isnin depan ni......Huhu...Aku malas senaqnya nak print2 ni.....Bukan guna sangat,tapi abang yg jaga exam aku tu cam skema sangat r...Mnyampah aku...Tgj jalah muka aku sama ngan dalam kad matrik tu.....huh! Tapi xpa,aku pahamla.....dia menjalankan amanah...(Metaphor speaking)

Balik dari exam,aku trus pi kat Stad,nak settlekan borang2 aku ni....kang nak antarnya esok..Tapi sampai kat tengah2 tu,aku nampak ramai sangat budak2 brkumpul kat masjid...Aku heran awat......Nampak ramai laki2 pakai kopiah...Wat Dhuha secara berjemaah ka?

Tiba2 aku trnampakla van jenazah...Nampak kelibat yg aku kenali berwajah sugul....awat nie....

Last2,baru aku tau...ada budak Uia meninggai semalam....Innalillhiwainnailaihiraji'un...eKSIDEN RUPANYA........xpalah,sabaqla na....nak wat cana....Allah nk amik balik barang Dia....

No comments:

Post a Comment