Saturday, March 27, 2010

Masa masih ada...

SEHARI SEBELUM EXAM,
5.48 a.m
Bilik kawan...


Aku bangun...Dengan rasa yg masih penat berbaki lagik...Malam semalam,aku lepak kat libry sebab nak study......Aku akan mengahdapi exam yg sangat banyak esok n lusa...Thanks to Munira sebab banyak bagik guide berkenaan dengan Phonology...wHICH is aku lemah gila subjek ni...CAM pun skit ja...adus....Esok lagik ada Sociology...Yg ni pun aku taktau nak jawab camna...Tapi semalam dh wat map skit dh apa yg duk rasa nak tanya,......

Aku taktaula samada....Aku boleh berjaya atau tak sem ni...........Banyak jadual aku yg macam overlapping.........Aku tertekan skit...Tapi takpa,aku akan cuba buktikan although aku punya subjek banyak nak mampuih daripada kawan2 aku...Tapi aku akan dapatkan result yg lebih cemerlang,gemilang ngan terbilang........Apa nak jadik,jadikla...

Before aku balik bilik aku snirik...(Setelah hampir dua tiga hari berkampung di bilik kawan aku,syarnissa) aku akan balik ke katil kesayangan aku di bilik aku andainya...

-aku tahu apa itu P.O. A nad M.O.A.
-Master dalam trancription
-Syllable
-Intonation
-organ speech


Semoga Allah berkati aku...............Aku kuat.....Tapi bagila kekuatan lagik!Skit ja lagik ni...Masa masih ada...

No comments:

Post a Comment