Friday, March 12, 2010

ehem2...


Alhamdulillah......Nikmat hari lahirku bersama kluarga dapat jugak aku kecapi,walaupun aku sangat2 sibuk dengan tugasan2 yg memerlukan final touch dari aku....

Pada mulanya aku ni tak brapa sangat nak balik..tapi memandangkan seluruh ahli keluarga yg berada dari kl dan jugak sarawak turun pulang ke Perlis...

Sebelum pulang,aku dikejutkan dengan satu khabaran yg sangat mendukacitakan aku...Cukupla aku katakan yg aku tersangat malu dan rasa maruah bagai diinjak2...Sesuatu yg dinamakan privasi aku telah dicerobohi.....Aku tersangat marah dan terhina yg amat sangat...Sehingga aku beberapa kali ditegor oleh kawan2 dan jugak ahli keluarga berkaitan perkara terbabit.....Semoga Allah menghadiahkan kasih sayang-Nyakepada mereka2 yg terbabit dalam hal2 yg menjahanamkan harga diri aku...Aminnn.

Namun begitu....Aku bukan jenis yg mudah rasa putus asa....Kesian pada mereka....Buat kerja bodoh...Kesian sebab mereka memang volunteer nak jadik kayu api neraka..Aku percaya pada Hukum Allah....sometime people said that KARMA is a bitch....But wait ha...Because yes!! Karma is actually a king of bitch!!What goes around will come around....Hehehe........Aku tak suka nak guna perkataan2 macamni sebab tu bukan jiwa aku tapi sapa yg kenai aku dan paham aku,akan tahu apa yg akan berlaku bila aku marah...Moga Allah ampunkan aku dan sapa2 yg membaca blog aku diharamkan anda untuk meniru prkataan2 taboo yg aku gunakan ni..Sebab akan menyusahkan aku tym timbang dosa kat kiamat nanti...

Cuma one thing dat i would like to remind all of you is.....Friends sometime can become an angel but then they also are eligible to be called as evil,devil and satan.Dun you ever trust them even ur close frenz..Thank to Allah for giving me a chance to know about human psychology very2 well...Thank to abah for inheritage ur Psychology element in my chromosome...It affects me..serious..

To my betrayer.....see u in Padang Masyar..OR maybe hell...May Allah give u the easiest oppurtunity to answer the final exam soon..(How irony)

No comments:

Post a Comment