Saturday, March 13, 2010

~hadiyyati mahbubah~

Ehm.....bangun pagik2...Dengaq sogha Aliff duk nangeh......Kuat......Mak kata dia rindu kat abah dia...Salu aku dengaq dia duk sebut "bah.....bah...aba.."Rindu sangat kut no...Abg zuhairi takleh mai sebab dia tak dapat cuti...Tinggai kak aku ngan Aliff ja yg balik perlis...HUHU..

Tgk maxis aku,ada orang antaq msj....Wish besday aku..Pelik no dia...panjang bebenor...Rupanya kawan aku yg duk kat Mesir...Sofaa...Sofaa ni dulu x-rumate aku kat Matrik UIA PJ...Sekarang dh jadik budak medik kat Iskandariah sana...Bestkan...Semoga dia berjaya...Amin...

Hari ni aku nak berkongsi apa yg diberi oleh kawan2 sempena besday aku...Tak banyak,tapi cukupla sekadar menggembirakan aku....Hehehehehe...Tima kasih aku ucapkan...Semoga ukhwah dan persahabatan yg terjalin antara kita akan berkekalan sehinggalahke syurga...Amin..


Fes skali daripada adikku........AQILAH HAMIZAH....tENKIU2....



Aqilah ni...dia bagik kat aku dompet warna unggu.....Dah lama sebenaqnya dompet aku tak berganti...last aku pakai yg masa aku beli kat Sabah ritu...Tak sangka lak adik aku memahami kondisi aku...Hehehe...Dia memang adik yg baik...Tima kasih woookkkkk!!!!!!!hehe...Untuk adik aku,aku ada serangkap pantun buatnya...

"Kalau Qilah makan coklat nini,
"Kak Run plak mkan burger yippi2,
"Tima kasih Qilah bagi kat kak,dompet ni,
"Buat aku betui2 hepi"

hehehehe...tenkiu2...



Ni daripada kawan baik aku dari zaman skolah2 dulu ......Mu'adz..Baik budaknya...Aku ingat dia lupa besday aku..Tapi..xpa..Tima kasihla...Kasik bookmark n buku haluan ni...Sangat "membangun minda dan mendidik hati"..cewah...hehe

Ni pun ada pantun gak dari ceq:

Mencari tosei sampai ke Feringgi,
Singgah kat Padang Kota,makan Capati
Tima kasih Mu'adz bagi buku2 ni,
Semoga Allah selalu memberkati..

hEHEHE...tenkiu noook!!!!!!


Last but not least,daripada Imah.......Dia kasik buku yg bertajuk"Engkau memang cantik"..Nak dijadikan cerita,buku ni dibelikan Imah,rumateku yg baik semasa aku tengah ralit baca buku ni kat MPH ritu....Aku ni besala..Suka baca yg free2 ja...Tak beli pun...Skali malam nak besday aku..Imah kasik hadiah ni bawak selimut aku...Skali ngan meggi sebungkuih,2 sachet nescafe ngan sos...(Sos macam sos aku ja) hehehe...Tapi...xpa,tima kasih Imah...Semoga Allah akan mempermudahkan urusan awak ngan kawan2 len.....Pizza domino pun tenkiu....Hahaha...Kita makan cam pontianak harum sundal siang plak malam tukan.......hehe........Ada rezeki,aku lak blanja korang........Tima kasih suma!!!!!!!!!!

1 comment:

  1. happy besday jannah...
    may Allah bless u with all your action..

    ReplyDelete