Thursday, January 6, 2011

Apabila mereka menghargai kita...

 Ni hasil karya..kengkawan aku....hehehe...comey hangak...Aku suka....FARAH.AFIDA ngan FILZAH yg kasik....Dari tahun 2008 depa bagik..baru skarang rasa nk bercerita pasai ni....,terjumpa balik tym punggah store kat umah abang aku...hehe....

Ehm..Aku tak bopa ingat sempena apa, masa depa bagik ni sebabnya  kami2 ni jenih bagik ja tym bila2 rasa nak bagik... hadiah Hari Raya Haji ka,Posa ka,apa2 jalah,misti ada ja bila balik Perlis tu ...Tapi hadiah ni yg paling aku ingat sekali sebab depa wat senirik tiga2 orang...



Ni Fida yg lukih...Dia kata ni dia amik dari kata2 aku...."Orang perempuan ni blajaq tinggi2 pun tak ke mana..Ke dapuq jugak!" hehehehehe

Eh,bila masa aku grad? Siap pakai suaq lak tu?hehehee...Ni style wat super impose ja...
By Farah...hehe


 Kata2 pedas dari mereka..."Jane,jaga elok2 benda ni!! Penat kami buat..6tahun lagik kami nk tgk balik!! "Tenggalung" baru tau!!

Perr..tang tenggalung tu takleh belah tu beb...hehehe...takpa2,,,lagik bopa tahun aku akan tunjuk balik..sekarang baru nk masuk 3 tahun...hehehe
I put it...Not only near to my study table....But i've thicked it...strongly in my heart.....
THANKS FRIENDS...

Here they are...........;-)Insya Allah..one day...
we will be together in this wonderful and prestige moment...
Feel really motivated when seeing this in front of me;-)..

~THANKS THANKS THANKSSSSSS~

No comments:

Post a Comment