Wednesday, May 19, 2010

BERHENTI KATA PENAT

Harini nak buat apa ya...Baru ja habih exam midterm...tapi still ada 2 paper lagik..Banyak plan dalam pala aku skrang...nak siapkan assignmentla itula...inila...

Penatnya......Layakkah aku berkata penat kalau nak dibandingkan dengan 32 tahun mak ayah aku bekerja? ehm....memang tak layak....so,awak takleh kata yg awak penat Jannah...Berhenti kata Penat! Mulaila skrang tukar penat kepada cepat!!!Kata Cepat!!!!!!Cepatnya.....aku harini.....

Mana lagik cepat..blajaq ka kerja truih? mistilah rejakan...Rejala cepat sebab reja hari2....takdak cuti semester macam blajaq....Kalau aku yg blajaq ni rasa penat..Buruh2 yg duk wat bangunan Azman Hashim depan jambatan kayu tu lagiiiiiiiikla penat....Bila nak boleh pakai xtau bangunan tu..Eh tercakap penatla plak...salah2...Jangan cakap penat!

Siapkan assigment Jannah...siapkan dengan segera dan penuh berkualiti...Tadik rasa2nya...dah careless bopa markah dah kat Paper exam tadik....Jadik...stop thinking that u r brilliant,smart,genius n etc..etc...but lawa can...hehe...(suka-suki memerasankan dirinya)..Maafkanla dia..Dia sememangnya begitu..;-)

Hai...Masyarakat sekalian...terutama individu yg bernama Jannah...ketahuila bahwa kau kena pandai plan nak hidup kat dunia ni....Tambahkn stamina dan makan-makanan berzat untuk hidup sihat,BERHENTI KATA PENAT!!!!!!..kalau tak...akan tua sebelum waktunya...cam kat bawah...

Dh macam Guru Besor Sekolah Jalan Ampas pun ada jugak...ha....Teca Jannah mai nak mengajaq inggeris...Sapa tak bulih2 lagik..dia suh terjun kolam( style mak aku denda budak kelaih dia kalau tak bawak buku) kahkahkahkah..

Ya Allah...Kalau bolehkan...aku nak siapkan assignment2 aku dalam minggu ni jugak...Khames, aku ada presentation..Bantula aku Ya Allah...Bantula aku......na..na...Aminnnnnn....

~Aku budak Cepat~

1 comment: