Monday, May 17, 2010

rehlah hawalail madinah ma'a usrati mahbubah...;-)







Paling sedap!!!!!!!!the best punya Arabic food in Putrajaya...;-)




Mintak Adnin mintak...suh papa kamu beli yg mahai2 skit...hehehe









Wah...hepi ha duk depan menu............"Bila nak kurus?"..dialog adik aku hari2 kat aku....hehehe....diapit oleh mummy dan abang aku...



"Ni laki saya"statement takleh blah..Saja nak menjatuhkan reputasi abang aku...so,aku buh pic ni kat primary foto fb aku....hahahahahahahahahhahha...padan muka.
Panas ceq oiiiii!!!!!!
Layan jalah.....naikla plak dah retapi....tadi naik bas...padahal naik keta pun sat ja sampai....huhu Abang aku ngan keta sorong anaknya...hahaha



Mengancam....haha



Cak!!!!!!!!!!!!!!...dalam bas yang disediakan tym g Jom heboh...



Tepuk2.....



Ngan sugar n chocolate daddyku... Ayah terchenta merangkap sumber kewanganku...hehehehe..



Alhamdulillah...baru2 ni...aku berkesempatan rehlah ngan kuarga aku...best2..haha...fes tym aku pi jom heboh..ramaila jugak orang....penat gak r minggu ni sampai assignment pun tak siap...dahla midterm khamis ni.....study cuma sekangkang anak kera yang baru sahaja dilahirkan...huhu....Hai...Mid term2....kenapa kau muncul lagik....Siapkan assignment Jannnah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment