Thursday, May 20, 2010

The best assignment yg aku pernah wat~

Ehm....masa cam banyak...aku pun rasa mengantuk sangat2 tym hujan2 ni..So,before siapkan assignment2 aku ni n sambil tunggu waktu nak berbuka posa dengan makanan yg sedap2 diperbuat dari Kafe Ameenah....aku nak crita skitla pasai assigment2 yg aku pernah wat sebelum ni..
banyak dah...tapi tak ingat bopa...Just nak crita yg aku rasa de best jelah yg aku pernah wat no...de fes pun ada gak.........


Yang ni fes assignment aku kat uia Gombak...Tym ni aku still amik Benl lagik...Bachelor of English Language....Hehehe...Subjek ni bernama subjek Revelation and Source of Knowledge atau dikenali sebagai RASUK.............Payah gak nak siapkan...Gambaq ni diambil beberapa minit b4 aku serahkannyya kepada lecturer aku tym tu yg bernama Dr.Sohirin Solihin...ni partner yg wat assignment ngan aku...Saudari Fatimah...merangkap partner sebelah katil aku gak....hehehehe...Tym ni serius aku xpandai sangat nak wat assignment...Tapi berkat kerjasama imah dan aku...ce...akhirnya berjaya gak aku siapkan..........Tahniah untuk kami berdua...wiiiihiiii


Yang ni assignment yg paling agak payah tapi seronok tym aku wat...Sebab dia nak 15 pages...cerita pasal pengalaman kita ngan English....Ni kira fes assignment aku dalam kos TESL la... Memang aku bergadai nyawa jugakla nak siapkan....although 10% ja...tapi aku memang mati-matian nak siapkan...Aku rasa tym aku wat assignment ni..Keadaan aku cam tak bopa terurus sangatla..Last2 bila aku dah siapkan hampir lebih dari 10..Baru prof aku kata..takpa..kamu wat 10 pun takpa........Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...tahu dak aku hampir mati kering sebab wat ni ja...bersengkang matala ...tapi xpa...Bagi aku yg ni the best sebab aku puas gila wat.....
Antar assignment...Muka basi ja....letih tapi berbaloi...huhu...Got 8/10...Alhamdulillah...kuikuikui...Thanks Dr. Sheikh

Dah...tu ja nak yg ada yg aku simpan gambar2 esaimen2 ni...nanti ada aku snap lagik...hehehe..bye2...


Note : Menu bukak posa kita pada harini ialah nasi putih +Tomyam ayam + telur dadar=RM5
-kalau takmau nasik...makan....ehm...Bihun goreng...tapi..eii...xleh2...stg angin...ehm ..makan roti nan dh jemu...kuah pun xsedap...ehm....makan lamb chop..lari bajet..makan
nasik goreng.........ehm...banyak ajinamoto..nanti bodo plak,....Haiii...apa aku nak mkan
ha...berkhasiat tapi sedap dan murah n tak wat kita jadik bodo....................Ehm.......?

2 comments:

  1. nnt kita beli kek sama2 ye jannah..n kita mkn kt nescafe 2 huhu

    ReplyDelete
  2. hahaha....tgkla dulu...macam tak sedap ja...

    ReplyDelete