Saturday, May 1, 2010

Bantal..

Tinggal 6 minggu lagik untuk dihabeskan...........Sekarang ni dalam bilik aku ada 7 orang dh coz ada sorang kawan aku yg aku kata alim ritu dh kuar sebab tak dapat add subjek...huhu...

Takpalah...Mungkin jodoh untuk sebilik setakat itu sahaja...Cuma aku cam sedih sket sebab yalah...aku dh mula selesa skit ngan dia....Walaupun,aku just senyum and tanya dh makan ka dak ja hari2 kat dia...Tapi aku cam tak suka benda yg berubah2 ni...Ehm...xpa...Redha..

Semalam aku kluaq pi PKNS Bangi ngan abang aku...banyak benda tengah sale sempena hari pekrja ni...antara yg menarik perhatian aku adalah kasut jenama B.U.M...hehehe...Murah ja klau sale...Tapi bila tengok bajet dalam tangan...cukup2 untuk elaun 2 minggu ni ja....Jadik lupakan dulu kasut tu...Nanti2 bila aku rasa aku betul2 perlu n bajet tengah banyak...barula aku beli...Nak mintak kat abang aku cam segan ja...Aku nak kikih dwit orang pun,aku tgk orang gak...hehehe...Abang aku ni jenih jimat skit....Nak beli air cond umah dia pun survey kat Internet lama gila sebab nak cari yg murah2 n berkualiti...Besalah orang yg kahwin ni..kenala plan kat bab2 dwit ni...So,aku pun malas nak kacau dwit dia...

Lama duk situ...aku pun pilah bahagian jualan bantal2 n selimut....Wah...kat sini aku memang obses skit....obses ya bukan obes...kahkakahkah...Aku suka sangat hias2 skit katil aku...biaq jadik cam pokok krismas...Janji tym tidoq aku tu benar2 berkualiti....Sekarang suma aku dh ada kecuali bantal peluk yg panjang tu...Lama aku survey n banyak dh bantal yg aku penyek2 semata2 nk tgk bantal tu jenis yg mudah kepek ka tak...Kang letak ja kepala aku yg beratnya sama ngan 2 ketul bata tu...Habes penyek....Nak cari yg bantal kekabu original tu...mahal sangatla kot...

Tapi aku kena bli jugak sebab sebulan dua ni...Aku ada masalah nak tidoq malam skit...salunya pukul 2,3 pagik baru aku dapat tidoq...taktaula...maybe tempat barukan...aku cam takleh nak bagi biasa skitla...

Last2 aku pun belilah.............Ok,bantal ni...sedap pun sedap pakainya...hehehehe...Malam ni tidoq aku kat hostel sahih nyenyak ngan bantal baru aku tu...hahahaha...Ok,aku nak siap2 ni...abg aku nak bawak aku pi berkelah kat ayaq terjun!!!!!!!!!!!!!! harap tak ujan...ok...bye2..

No comments:

Post a Comment