Monday, May 24, 2010

~fikirkan boleh~



Jiwa aku kacau sgt2 tym ni........After kuaq kelas tadi aku rasa serabut sangat.......A lot of work!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wakakakkakakakakakakakakkakaka...Last sekali aku amik keputusan lepak kat lab edu in order to settle down ol of them............Sambil2 tunggu lagu feveret aku tengah buffering kat youtube, aku pun mainla game ni.............game yg mak aku pun suka main...hehehehehehehehhe...

Tak sangka aku champion dalam game ni......Tahniah Jannah...TEREEERNYA AWAKK!!!!
for the fes tym aku lead game ni!!!!! Ha...kalau kat umah aku penuh ngan nama abang aku ja.........Tapi..aku akan cuba penuhkan nama aku kat semua pc kat lab edu ni!!!!!!!( aku rasa takdak sapa pun main gem bodoski ni kecuali aku ja)hahahahahha...........

Ehm....skrang lagu feveret aku dah bleh dengaq..........Nak tau lagu apa...ok...
LETS CEKIDAUT!!!!!!!!!!!!!!!!!



Lepas dengaq ja lagu ni......Trus aku rasa semangat gila nak wat reja!!!!!!!!!!!!Tenkiu Allah bagi ilham untuk aku dengar lagu ni.........

Fikirkan Boleh

Jika kau fikirkan kau boleh

Kau hampir boleh melakukan

Jika kau fikirkan ragu-ragu

Usahamu tidak menentu

Jika kau fikirkan kekalahan

Kau hampiri kegagalan

Jika kau fikirkan kemenangan

Kau hampiri kejayaan

Engkaulah apa kau fikirkan

Terkandung dalam pemikiran

Kau fikir boleh melakukan

Fikirkan boleh

Percaya apa kau lakukan

Tabah apa kau usahakan

Bertindak atas kemampuan

Engkau boleh


No comments:

Post a Comment