Monday, February 1, 2010

~Skill2~

Di mana agaknya aku 5 tahun akan datang ha? Aku harap tym tu aku dh ada rumah senirikla ngan keta..Kalaula aku masih boleh bertahan tanpa ptptn,So,mungkin ringan sikit beban aku...
Let say,starting gaji aku dalam RM 2500,ckup ka nak beli reta ngan rumah? Aku ni kalau bleh nak posting dekat2 ja mengajaq...Takyahla aku susah2 nk balik perlis bila cuti sekolah nanti...Aku memang nk ada aset senirik dalam umuq 26 tu...Target aku tula..Bila aku wat PJJ untuk master,katakanlah dalam 28 kan,mungkin naik skitla gaji aku,aku pun mungkin dh mengajar kat kolej dh tym tu...
Rumah kat KL ni misti kena ada sbijik,sebab nanti kalau abg ngan kak ipaq aku nak balik reja kat Perlis,susah aku nanti...adik aku plak misti r dapat blajaq blah2 sini...Uitm Shah Alam..Ni aku rasa r..Cuma aku kena prepare betui2 r untuk future aku...Risau aku bila aku dengaq pengumuman dari Dr Zainurin pasal budak2 Edu ni...
Psst: Brapa agaknya pointer yg diperlukan untuk berdiri di pentas konvo sebagai Best Student Uia?

No comments:

Post a Comment