Monday, February 1, 2010

~Syarnissa Ahmad Dahuri~



Hepi besday to Syarnissa Ahmad Dahuri.......May Allah bless u my dear..Banyak sebenarnya nak cakap..Tapi cakap kat bilik awak pun takpakan...hehe...Aku taktaula Syar nak beli hadiah apa kat awak...Just macamnila...8 hb ni,kalau awak betul2 free,kita pilah KLCC,jumpa ngan Kriss Allen...haha...Tapi jangan frustla kalau Kriss Allen tu mai ngan bini dia...Tapi sy rasa memang dia mai ngan bini dia pun,sebab takkan dia wat tour kat Asia,bini dia yg cun melecun tu tak ikut kan....Pastu kita round2la sana...Haritu awak habaq ja,nak makan kek apa..Secret ka,King ka...Aku blanja r..HEHEHEHEHEHE...tym tu insya Allah,income dh masuk kut...


Tapi apa2pun semoga Allah panjangkan umuq,murah rezeki,dan semoga Allah permudahkan jodoh awak dengan orang yg muka cam Kriss Allen..
Ni sy nak pesan skitlakan...Umuq 21 ni adalah salah satu permulaan untuk awak menilai dan membina identiti diri...Ni jugak adalah salah satu penentu titik kematangan manusia...Awak jangan sia2kan umuq yg Allah bagi kat awak ni..Setiap dugaan dan cabaran yg Allah bg tu hanyalah ujian untuk menguji samada awak mampu ka dak...Apa yg ustaz Fatmir bgtau awak dalam Surah Yunus tu memang bg kesan jugak kat saya..."If Allah touch ur heart with hurt,only He can remove it"
Terus terang sy katakan,sy bukanla sahabat yg terbaik...Apa yg mampu sy tolong,sy tolong....Tapi apa2 yg berlaku,sandarkan kat Allah ja k...Dia tahu apa yg Dia buat....

1 comment:

  1. assalamualaikum. ya ukhti jannah, sy dina, shbt syar satu uni di brisbane. sy kenal syar sejak tahun lepas, inshaAllah sy pulak jage beliau selepas awak. inshaAllah nnt kite berkenalan lebih rapat ye, :) she often mentions you!

    ReplyDelete