Monday, April 26, 2010

hari fes blajaq...2nd year..

Sem baru....fes tym rasa jadik kakak second year...Masuk klas Bm...Wah...banyak sungguh kumbang...terkejut aku...Ingat pompuan yg ramai nak amik Bm rupa2nya pemilik kromosom xy yg ramai,hahhahah...Tapi yg pasti diorang adik2 aku...Hahahaha...Taklehla aku nak ngorat yer...Kehkehkeh...Takda2 gurau...Cikgu aku nama dia Senu...Baik n lawak gila...Cakap main lepas ja...ni yg aku bertambah berminat nak blajar kelas Bm dia ni...

Ramai kengkawan aku dh warning awal2...klas BM memang tak ramai orang boleh score even nama dia BM pun....sebab sistem pemarkahan ditambah dengan silibus yg agak banyak dan perlu dihabeskan dlm masa yg singkat...(sebab short sem)...Aku akui tang tu...

Walaubagaimanapun....aku akan cuba wat yg terbaikla...Bab2 score tu yg kedua...yg penting aku akan cuba jgak2 wat yg the best...Insya Allah...Nothing's possiblekan..Wat ja...

Mudah-mudahan...Sem ni aku n kawan2 len dipermudah segala urusan...Harap2,kalau ada dugaan2 pun biaqla kami dapat hadapi dengan tenang....

Soal rumate...Alhamdulillah, rumate aku tak berubah....sama tujuh2 orang..cuma..aku dikurniakan sorang rumate baru yg sangat2 alim gila...Errr...alimla...gila tu tak...saja nak hyperbolakan ayat...hehehe...Study dalam bilik pun pakai tudung....Klau aku....kalau kulit kepala tu boleh cabut pun aku cabut sat tym study dlm bilik...Biaq tinggal tempurung kepala ngan otak ja....hehehe... berangin ja...senang skit masuk ilmu...takdak filter...hehehehe...

Kawan2 aku yg len agak kekok skitla ngan dia...Maklumla...kitaorang ni agak "HUHAHUHA" skit...Dia lak cam syadid n siqoh semacam ja....Tapi besala tu budak Maaruf ...Mudah-mudahan...dengan kedatangan dia dapatla merubah sedikit sebanyak aku ngan kawan2 len ke arah kebaikan...Aminnnnn...

Good luck Nurul Jannah.......Mudah-mudahan sem ni adalah sem yg penuh dengan keberkatan dan jugak penghijrahan ke arah kebaikan...Be the best for everthing!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment