Tuesday, February 1, 2011

~Bedtime story~

Sorang sahabat aku ada cakap, antara tips untuk tidoq lena dan kekal gembira ialah  sebelum tidoq,kita kena maafkan semua orang di seluruh dunia ni..Dia cakap,Ya Allah,aku sudah maafkan semua kawan2 yang pernah wat salah ngan aku...Aku dah maafkan Bush, Presiden Amerika(Dulu2) dan semua orang...hehe..So, aku malam ni, dengan rasminya memaafkan semua orang yg pernah terbuat salah ngan aku n aku pun sama,mintak maaf dengan semua orang yg aku wat salah....Kita 0-0 ya..Sebelum tidoq ni kena mengucap siap2kan...takut mati xsempat mengucap...Malam ni...kalau kita boleh set nak mimpi apakan, aku nak set mimpi berada Perlis...Lepak2 tepi sawah rumah aku...Ehm...bestnya angin monson Timur Laut kat sana....




Rindu kat bulan.,Rindu kat mak...Gudnite suma....Jom tidoq!

2 comments:

  1. hahahhaa.....
    lailatulmubarak alaik ya ukhti.....
    Jane....hati sy ni xtenang lah selagi dia x pergi dr sini....
    cptlah dia g sana....huhuhuhu....
    dlm hal ni...spe y slh ek???
    hati sy ek???
    huhuhuhuhu....
    klu camtu...sy mntak supaya diri saya ni maafkan hati sy y telah xsengaja.........
    huhuhuhu.....
    okeh jane....
    selamat mlm ye my dear..... ;-)

    ReplyDelete
  2. dalam hal ni...ehm..saya paham djah apa yg awak rasa..kena cakap kat diri awak yg suma tu mainan perasaan ja..

    Tapi sy percaya Djah,awak tahu Boomerang,yg bentuk cam sabit tukan..kalau kita lepas,kut mana pun kalau dah hak kita,kita punya, dia akan dtg balik jugak kat kita...tenang tak tenang,awak kena pujuk hati awak bagi tenang jugak..i believe,if that person is the one,Insya Allah,will be jah...will be..jgn riso2 k..

    hai..sapalah wat Naqibah aku tak tenang ni..meh aku tampor sket..kahkahkah

    ReplyDelete