Friday, February 18, 2011

Hadiah dari hati...Thanks Munira;-)


Fes of all, saya nak ucap terima kasih kat Munira...My sifu fil IIUM...Atas kad yg diberikan...Saya tak tgk betul2 lagik,pegang pun belum..hanya melihat dari dalam blog...Err...Untuk sy ker?hehe..Ya,siapa lagik kalau bukan Tom n Jerry....Mcam mana wujud nama Tom n Jerry itu?hehe...Meh saya ceritakan...
  
 Masa mula2 aku kat Matrik PJ...Aku tak ramai kawan, adalah beberapa orang,tapi takla seramai kat Matrik Nilai...Masuk ke kelas,aku berkenalanla dengan seorang budak pompuan ni...Nama dia Munira Shaari...Dia ni bagik aku agak skema nak mampusla...Dalam kelas, kalau duk sebelah dia kena speaking English...Parak aku selalu kalau duk sebelah dia..Aku ni tym tu kalau cakap BI lombat bonar, cam seput Barbeyla sketkan,yalah nak susun dulu, He ka She ka.. mana nk susun past tense lagik...hehe..Dia punya BI lak...Cam Seput Sedut...Okla jugak dari aku..kahkahkahkah...tak pasal2 siput2 masuk sekali..

Tom n Jerry tu sebenarnya nama yg dipanggil oleh kawan2 kat aku ngan dia...Sapa Tom? Sapa Jerry? ca teka?kehkehkehkeh...AKU JERRY!!!!!!!!SI TIKUS YG PENAKUT TUU!!!!!
  
 Serius dulu aku takut gila ngan Munira...Nak2 lagik dia duk sebelah bilik ngan aku lak kat Nilai...Dia garang jugak...tu sebab aku takut sket...Kut mana pun,aku memang takleh lari dari dia dulu...hehe
(Munira2..hehe.. you should read this then u'll know why people call u Tom) hahahaha..

"Jannah, don't msg in class,Jannah don't come late okay,Jannah,speak English .".garang gila dia..Rasa cam ada body guard ja dalam kelas tym tu..hehe

 Tapi aneh...Aku tetap jugak melekat dengan dia sampai sekarang..n no doubt, she is the best Sifu in iium..n tak melampau jugak aku katakan..sebahagian besar kejayaan aku kat sini dengan izin Allah..adalah berpunca dari dia dan notanya yg berwarna warni macam aiskrim pelangi tu...Thanks MUNIRA SHAARI..Thanks a lot..Dia pandai sangat wat nota..accurate n simple;-)

Now aku still Jerry...Tapi Jerry ni dah bermutasi...Aku ialah tikus yg lagik besar dari Tom kucing tu...Dah tak takut dah Mun...wuuuuuu!!!!!! Sekarang aku lak nk buli awak!!!!!! Bila kita nak study Discourse ni nokkk!!!!!!!!!!!!hahahaha... Jom2!!!

3 comments:

  1. waa..terharunyer..cam nk nangis plak huhu..
    wlaupun sy garang sy tetap syg kt awk jane huhu
    (u r always my ustazah hehe)
    -jgn nk emo2 plak ek huhu

    ReplyDelete
  2. bila baca kisah ni kak ingt sorg mmbe ms kusza dia pun byk tegur perangai akak(direct lak tu) wlupun muda 1tahun dr akk tp dgn tguran2 dia bt akak knl siapa akak thanks "ayuni akmalina", akak tau ayuni tgur akk sbb dia sgt sygkan akak wlupun agak keras, akk dpt rasakan kami saling mmerlukan n dia takecare akk bila akk sakit n dlm kesusahan...bkn senang nk dpt kwn mcmni, serius dlm idup akk br dia sorg stakt ni..hargai mereka=)

    ReplyDelete
  3. Munira-sayang awak jugak..kerana Allah;-)

    Kak Awie-sokong2...hehe

    ReplyDelete