Wednesday, February 16, 2011

Opening Zikrul Maut 2011

Ok Alhamdulillah...Opening zIKRUL maut sudah bermula semalam..hehe...Gimmick yg benar2 memberi kesan...Adalah sangat rugi bagi yg tidak menghadirinya semlam..Insya Allah..gambar2 keranda serta pembawa2nya yg berjubah putih akan diupload...Menunggu laptop yg rosak untuk dibaiki...Special congratulation untuk Diela selaku Head Opening...It was awsome!! serious!!Next tym kita wat gimik keranda terbang plak....hehehehe..

To..Sahabatku Nurul Khadijah Bt Muhammad...Tima kasih sebab sudi pinjamkan laptop awak  untuk saya wat assignment dan presentation...Saya sangat2 menghargai pinjaman awak semalam..Susah nak cari sahabat macam awak...susah sangat..Tima kasih jugak sebab sudi pinjamkan bahu untuk aku meredakan kesedihan aku sebab kalah perarakan maulidur rasul kemarin...Tapi xpa..takdak rezeki...huhu

To,Rahman as a Program Manager for Zikrul Maut 2011..Good Luck for Program,jangan putus asa..Luqman dan Ain selaku APM..Insya Allah...kita wat program ni habes-habesan..Err..Terharu bila dengaq dia baca teks yg aku buat semalam...hahaha...


To Kak Tipah,sy dah tgk Zikrul Maut Room....seraaaam....Cam rumah hantu pun ada...Tambah kapur barus sket,kasik naiiik itu bauuuu......hehe...Nak model mayat panggil saya ya...Wuuuuuuu..kehkehkeh...Jah n Leha...goodluck exhibition!!!!!!

To Yana...Insya Allah lebih ramai Hafiz Hafizat akan lahir pada malam ini....Sy dibelakang anda..;-)..Cik A,Jimah..Chaiyuk2!!! Eh...Ustzah Fasehah ngan Hajah Jimah...silap2...hehehe..gurau2..

Jom kita baca buku untuk exam esok!!!!! Chaiyuk2 Discourse analysis


Pssst: Syarnissa...sila kol saya semula...Anda kol tym saya didalam kelas...tima kasih..;-)



......Remember the death because death is certain......

1 comment:

  1. Salamalaik ya sahabt.... ;-)
    sama2lah jannahku syg....
    tp...bkn sng2 bg camtu tau....
    ada udang di sebalik batu semuanya itu...
    he3.. ;-)

    Janeku busuk....
    marilah kita sama2 berusaha utk menempuh segala cabaran dan dugaan y ditimpakanNYA kpd kita dgn hati y ikhlas....redha....tabah....kuat....konkrit....dan sebagainya kan...huhuhuhu.. ;-)

    ReplyDelete