Friday, June 25, 2010

Berteman selamanya~

Alhamdulillah........Thanks to Allah,the most gracious,most merciful.......

Dua hari yang sangat menggembirakan........Penuh dengan aktiviti2 yang sangat memberi makna dalam hidup aku......Terima kasih Allah..

Perhimpunan SMKAPians SPM 2006 baru sahaja melabuhkan tirainya pada hari ini di sekolah aku...Bermula kemarin di RFC Seriab....Ramai jugak yang dapat hadir n ramai jugak yang tak....

Walau bagaimanapun,condition sangat meriah dan nampakla banyak perubahan yang berlaku...Ada dalam kalangan kawan2 aku yang makin kurus,and ada jugak yang POM2 gurl skit....hehehe...(ngata kat diri senirik ka?) kahkahkahkah...

Malas nak ngomong panjang2.........Jum tgk jalah serba sedikit gambar yang ada.........hehehehe....Kepada kawan2...Aku ada pantun nak bagik...satg aku tulih kat bawah...hehehe...

















PANTUN Orang dulu2:

Kalau ada sunway lagoon,
Boleh kita mandi bersama,
Kalau ada banyak racoon,
Memang takleh nak mandi ngan dia..Bukan apa satg dia gigit..SAKIT WOOO!!!

hehehe...gurau2...

Meh2 dengaq pantun aku cilok kat nenek moyang kita:

kalau ada sumoq di bendang,
Boleh kita tumpang mandi,
kalau ada Umoq yang panjang,
Hopefully dapatla jumpa lagik................

See ya!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment