Tuesday, June 1, 2010

taklifat

Taklifat rini...kalau diizinkan ALLAH...

nak wat presentation sen dengan baik...
taktaula cana...Semalam kena amik part sorang budak grup aku sebab budak ni kata dia takpnah present...Foreigner girl ni...Geram gak aku mula ni coz dia langsung takmau buk kluaq sogha tym nak praktis tu....Baca pun pelan hangit...

Aku ni kesian-kesianla jugak kat budak baru blajar,kalau salah tolong jolokkan...Tapi preparela...kut ya pun kan nak suh kita amik part dia,at least...sediakan bahan2 yg yg mudah difahami...Ni kalau dah copy paste pastu buh seketui dalam power point tu...Anak menakan aku yg Aliff pun boleh wat...Dahla dia senirik pun tak paham ayat yang dia wat tu...Yalah dah copy paste...

Tym aku tgk power point dia...Mak ai..."memang nangka di luar pagar yg nak kena jolok"..
Nak kerja ngan aku profesional sket ya..Wat tu bagik sistematik tambah2 hal yg melibatkan presentation ni...Aku ni walaupun dikategorikan nangka diluar pagar jugak tapi kita try2la jadik nangka dalam pagar..Eh pahal jadik nangka lak kan...Jadikla orang yang baru blajaq tapi blajaq sungguh2...

Tapi walau cana pun, aku akan cuba try wat yang terbaik part dia atau sapa2 pun...Aku malas nak bertelagah atau masam muka..Wat kedot muka aku ja kan...hidup ni perlu dinikmati..;-)

2 comments: