Wednesday, June 30, 2010

....

Minggu ni dah masuk minggu kedua aku kat umah........Ehm..Tak banyak sangat upanya benda yg berfaedah yang aku wat...makan,tidoq,tgk tv.....n baca buku...tu pun novel taun2 lepas...

Sebenarnya...aku agak takut dengan result short sem ni........Paling jelas,aku takut sangat dengan subjek Tools for thinking...Sebab Dr. Syed Alwi ni bagik aku...unpredictable sket...takleh nak predict bopa yg dia nak bagik............Banyak ka sket ka....Ehm...subjek BM pun bagik aku sama jugak............takleh nak jangka bopa cikgu Senu nak bubuh........Ya Allah...tenangkanlah hatiku...

Ada sedikit pembetulan yang perlu aku lakukan untuk sem yg akan datang ni......

  1. Jangan terlalu gopoh untuk siapkan kerja tanpa memikirkan kualiti.Based on tools for thinking work aku kalut sangat nak siapkan...Last2 CAM sket...wuaaaaa
  2. Jgn terlalu ikut style orang lain blajaq...bljaq style snirik....Cover suma chapter,jgn spot ja soalan...Midterm Bm..
  3. Prepare elok2 untuk every single presentation.......Malu aih kalau gagap.....

No comments:

Post a Comment