Monday, June 21, 2010

seprais..

Japg nak wat seprais kat cik farah...Hahaha...dia taktahu lagik kata aku dh balik umah...Just bgtau fida ja...tupun sebab terbocor semlam...Hahahha...

Fida suh plan cani,aku pi semunyi kat dalam libry tu then...bila mereka bertiga dah sampai..aku pun seprais!!!!!!!!!!hahaha...Ehm ok ka hah...cam bosan ja...Hai,pening jugak nak wat seprais kat kawan yang aku tak jumpa almost 7 months ni...A'aa...dh nak dekat setahun dah pun kami tak pernah bersua muka...Ingat nak jumpa tym aku dh kurus ke hapa...ehm...lambat lagikla nak kurus ni...hehe...duk umah,makan cam biawak ja...hehe..Jeles kat cik a ngan leha...kurus gila depa...Macam cicak kobeng pun ada....Takpa,asalkan niat tu ada,usaha tu akan wat skit2la...hehehe...(cover line ek?)

Ehm...abah pesan,"Thanks for wishing me for hari bapa,but the important thing is u must loose ur weight"

ha??ehm....errr....ke situ plak bapak den ni...Hari2 memangla kena perli...sampai jadi mangli dah...Ok,i'll tryla step by step...Kang kurus sangat kang...risau plak dah...

Adoyaiii...World2...As long as we r not die yet,lot of barriers we have to face.......huuuu

No comments:

Post a Comment