Tuesday, July 20, 2010

4 Syaaban;-)

Hari ni rasa nak menghadiahkan sesuatu kat diri aku....Sepinggan makanan yg mahal dan yg paling sedap yg ada kat Kafe Ameenah..hehe...Sajalah,aku nak bagitau betapa aku sangat sayang dengan diri aku,Nurul Jannah Othman ni..Harini aku nak meraikan ulang tahun hari lahir aku yg ke 21...Ehm...Senaqnya besday aku memang dah lepas pun,Bulan Mac ritu...Tapi tu dalam bulan omputih...Klau dalam bulan Islam..Aku dilahirkan pada tanggal 4 Syaaban...Hari Ahad tym tu...Pagiik2 lagik dalam pukul 9.22 pagik...hehe... Berkemungkinan tulah agaknya sebab aku ni jenih yg agak Happy Go Lucky...Yalah,pagik2 dah tgk dunia........hehe...

Tima kasih mak sebab melahirkan ceq....Tima kasih sebab kasik tumpang ceq duduk dalam rahim mak selama 9 bulan 9 hari..Seronok duk dalam tu,sejuuuk jaaa...Macam dalam swimming pool..hehe..(Errr..Tapi gelap sket..Letrik kena potong ka?)Kahkahkahkah...Misti tym nak lahirkan ceq tu...Mak fikir macam2kan..Macam manala rupa anak dia...Nak bagik nama apa n laki ka pompuan sebab tym tu teknologi tak canggih cam skrang...leh tgk dapat baby laki ke pompuan...Tgk2...dapat anak pompuan...Manis baby tu kan mak..;-) hehe..Lahir2 ja, arwah Tok Bariah dah bawak ceq balik Bagan...Patutla ceq ni jenih yg cakap banyak,rupa2nya orang yg duk dukung ceq ke hulu ke hiliaq pun jenih yg tak brenti cakap...hehehe...Mak..Tenkiu..;-)

Harini...Ceq nak makan banyak2 n sedap2......Sem ni, ceq banyak keja mak...Baru2 ni,mahalah dah lantik ceq jadik ketua Biro Da'awah dan Tarbiah...Mcam mak dulu2 tym sekolah..Susahkan mak..Takut pun ada...Yalah,ceq ni bukanla baik sangat...Status "alim" tu jauh sekali...Klau nak ikutkan, lagik ramai lagik budak2 yg lebih bagus,bertudung labuh dan berilmu tinggi...Tapi mungkin Allah mahu ceq memperbaiki akhlak ceq samakan....huhu...Mak doakna ceq na...Satu perkara yg paling ceq nak bgtau ialah...I was living here because of ur Doa and blessing...So,redhaknla na stiap pa yg ceq wat ni..Thanks mak...Thanks...

Heppi besday jannah;-)

No comments:

Post a Comment