Monday, July 5, 2010

petai oh petai..

Sejak dua menjak ni,aku betui2 rasa sangat2 sakit perut.......Sangat2 sampai sangat pun tak sakit macam aku sakit perut ni...Aku rasa ni misti gara2 Petai abah aku ni...Adoiiiii!!!!!!!! Aku ni dah tau takleh nak makan petai,gatai nak makan jugak watpa?!!

Tapi aku memang suka petai..huuuu...Tambah2 yang Kak Wulan masak...sedap ya Rabbi...tuhan jalah tahu betapa sedapnya sambal petai yg aku makan tadik...Tapi tulah...Natijahnya,petai2 ni sdang berperangla plak dengan udang dalam perut aku ni....Tu mujuq aku tak makan durian lagik..kalau tidak...memang nahas aku...Petai ni ada gas...huhu..

Ada satu hari tu,aku dh nak balik uia,mak aku pun masakla sambal petai..Sedap..aku pun lahapler...Then atas meja lak ada ayaq pepsi...Aku pun lahap juger sekali...Sekali nah kau...On the way nak balik UIA tu,memang perut aku wat demonstrasi secara besar2an..Diorang tak puas hati,kenapa Petai kena kenenkan dngan pepsi dlm perut aku...Kalau ikut teori kimia...Gas campur ngan gas..jawapan dia...Meletop!!!!!!!! hehehe...pepandai ja aku ni...Ko tu amik English,jgn nak pepandai cakap pasal kIMIA k...kang ngamuk plak cikgu kimia aku dulu...hehe..Wuteva..

Tapi aku sangat2 menderita akibat dari peristiwa itu...Hampir 2 minggu aku pi kelas dengan keadaan memegang perut...Sakit wooo...Cam nak nanges ja..Tapi becoz aku ni gudgurl...Aku tahan ja...Tym tu rasa cam nak belajaq sambil merangkak...Teruk sangatla plak kan...tapi tulah oghang rasa...

Hopefully benda ni tak lama...nak balik uia dah..

No comments:

Post a Comment