Thursday, July 22, 2010

Taklifat

May Allah blessed me...

Takutnya ngan apa yg dipegang sekarang...Aku namakan jawatan2 ini ialah amanah dari Allah..Aku takleh janji apa2 yg luar biasa tapi aku akan cuba berusaha wat yg terbaik dalam apa2 jawatan yg diberikan kepada aku...Semoga Allah senantiasa memberikan aku petunjuk di mana saja aku diletakkan..Ramadhan is around the corner...Fuh...Sangat2 menggembirakan bagi aku..banyak yg kena fikir...Siapa Imam Tarawikh,pengurusan Iftar,pengisian ilimiah dan macam2..Kemungkinan kena panggil semula JAKIM untuk membantu menyesaikan masalah tentang ketetapan arah kiblat yg mnjadi tanda tanya kat budak2 Ameenah...

Ya Allah...Bantulah aku...Bantulah kami...Permudahkanlah urusan kami ni..Allahumma yassir walatu a'sir..

pSST: Ahlan wasahlan ya Ramadhan..Rindu;-)

No comments:

Post a Comment