Wednesday, July 7, 2010

Perlis

Apa khabar kawan2...Hari2 terakhir kat umah ni buat aku sedihla....Aku sedih sangat2 nak tinggaikan Perlis yg cantik ni...Walaupun Perlis ni membosankan bg certain org bandar ...Yalah,takdak Mcd, takdak shopping complex besaq2,takdak itu,takdak ini...Tapi aku tetap hepi...At least,Perlis masih sebuah negeri yg mempunyai penduduk yg hepening macam aku ni...hehe...Hey,jgn memain, Rita Rudaini asal Perlis taw!!Artis wooooo...hehe...(Tu pun nak blagak,kat KL tu berlambak-lambak artis tak kesah pun kan)...huhu

Kemarin,aku pi bawak keta...Maklumla..aku ni dah lama sangat tak bawak keta...sejak dapat2 lesen tu bopa kali sangatla aku bawak sebab aku takut n satu lagik sebab aku salu hilang fokus kat jalan raya....Kalau ada ayam melintas bersama anak-anaknya tym aku drive sahih aku tgk ayam tu lagik berbanding lori2 balak yg ada depan aku tu...Tu yg aku salu skipkan diri bila tym drive2 ni..

Tapi kemarin,dibantu oleh Encik Othman,selaku suami kepada ibuku...merangkap bapak kepada aku dan adik bradikkku...hehe...aku pun bawakla..Sampaila nak dekat2 area Chuping...JAUH tu...nak dekat Padang Besaq dah..Sampai2 ja kat ladang2 tu...Ya Allah....Cantiknya Perlis ni...Cantik sangat2...Baru aku tahu betapa bertuahnya aku dilahirkan sebagai penghuni di Perlis ni....Aku takdak kamera,so tak dapatla nak snap gambar2 tym tu...But aku janji...next tym bila aku pi drive kat sana lagik,aku akn tangkap dan buh dalam blog ni...huhu...

No comments:

Post a Comment