Saturday, July 10, 2010

Gudbye Indera Kayangan

Sedih sungguh beta malam ni...Bakal berangkat pulang ke istana beta di UIA...Apa boleh buat,tugas sebagai pelajar tidak sesekali beta abaikan hanya kerana tuntutan peribadi...huhu..Sem ni insya Allah aku bakal sibuk kut...Memang aku target untuk menyibukkan diri pada tahun kedua sebab tahun ketiga n keempat aku sibuk ngan praktikum while tahun pertama untuk maintain pointer lu...Alhamdulillah,walaupun tak bopa pandai tapi prancangan aku bjalan ngan lancarla so far..Ehm...Rasa excited sket sebenarnya nak balik malam ni..Esok...Bermulala kehidupan baru aku sebagai Pelajar Tahun kedua,Mungkin semangat yg baru,jiwa yg baru,Hati yg baru,Niat yg baru...Semoga Jannah akan lebih tabah,kuat dan cekal dalam mengharungi hidupnya...Dah tak lama,lagik 2 tahun lebih lagik...Insya Allah..Waktu,berilah aku peluang untuk menghargaimu..Lastly..Semoga aku cepat kurus dan semoga aku dapat konvo dengan badan yg kurus..Amin...Gudbye Perlis;-)

No comments:

Post a Comment