Tuesday, July 13, 2010

Cerita kita...

Rabu,8.21 pagik,Kafe Ameenah
Alhamdulillah.....harini dah masuk hari ketiga sem baru...Agak xcited n takut sket..Dan agak tak bopa mengujakan sebab terlalu banyak masalah berkaitan ngan add drop,bnyak dilema nak amik subjek apa,huhu..Bulan ni cuaca agak panas...Sama seperti cuaca masa aku mula2 masuk UIA dulu....Kadang2 hujan plak tiba2..Tym2 ni jugak, migrain aku cepat sangat menyerang...Yg agak heran,migrain ni happened bila aku dalam kelas ja,kuaq2 ja kelas truih baik...hehe..Tapi aku rasa tu tanda aku kena beli spek mata barula tu,benda yg sebenaqnya aku paling tak selesa nak pakai dan tak cantikla aku pakai pun...Macam nenek2...hehe..(Pikiaq cantik tapi buta truih nanti watpa)huuu..taknak2..Nak beli senaqnya spek sebab spek lama terpatah plak cerminnnya..TERpatah sebab LOKLAQ..Ada lak pi duduk2 atas cermin mata tu..Sajala nak wat Ripleys Believe It or Not,tgk aku makin kurus ke tak..hehe...Takla..aku pun tak sengajala...Tak nampak benda tu atas katil aku..Huuu..Nanti2lah beli..

Ehm..Sem ni bila tgk balik jadual aku...Aku trus tukaq plan aku nak amik sket ja..Sebab banyak kerja2 luaq...Lagipun, Alhamdulillah,aku dan cover agak banyakla jugak fes year ritu campuq ngan short sem..Sem ni plan nak masuk umah Orang Asli untuk Comrade..Taktaula tercapai ke tidak target ni..Yalah,kita ni mampu plan ja, yg tentukan tu Allah...

Pagik2 kat Kafe Ameenah ni..Tringat plak aku ngan Syarnissa..Salu pagik2,aku kuaq makan ngan dia...Salah satu kelebihan sahabat aku yg aku paling kagum ni ialah,dia tak PERNAH tidoq lepas subuh..Benda yg jarang orang macam kita leh wat tambah2 kalau cuti..So,aku pun bljaq2la ngan dia sket2,hehe...Lehla...tym yg digunakan untuk tidoq tu digunakan untuk brekfes...Lagikpun,cepat bodo kalau tidoq lepas subuh...Rezeki pun kurang..Huhu..Lepas makan,salunya aku akan pi bilik dia,sebab bilik dia kat Ground Floor ja..On the way nak pi bilik dia tu...Ada dua jalan...satu yg bersimen n satu lagik rumput2.. Aku lak suka guna rumput lagik,taktaula pasaipa...Suka gila jalan atas rumput tu...hehe...Yg kawan aku skema sket...Dia akan ikuuuuuuut ja jalan simen tu sampai ke bilik dia...kahkahkahkah...Patutnya dia tu ganti Maya Karin ni,jadik Duta Alam Sekitar...hahahaha...Agak2nya,sejuk dak cuaca kat sana ha?Wat apala dia......Jauh ka Australia ha?Kak Wulan kata dengan ja ngan Indon...So,agak2nya kalau naik helikopter abang Jejai,Fasha Sanda agak2nya boleh sampai tak?hehe...


Jauhnya kita Syar...Antara benua...

Somewhere in Queensland...Dekat ngan pantai...Behnya...huhu...

Semoga satu hari....kita leh jumpa lagik....Untuk syarnissa,aku hadiahkan lagu dari Nora..."Renungan terakhir"...Saya janji,saya akan teruskan perjuangan awak kat sini Syar....Hidup baik2..



"Renungan terakhir"

1 comment:

  1. wwuarrrr!!! sedih nyaaa :( tak best la bila ada bestfriend, pastue, berpisahh :(

    ReplyDelete