Tuesday, July 6, 2010

Pointer oh pointer..

Pointer oh pointer...

Ni jalah tajuk yg nak bagik malam ni...hehe...Ya Allah,dh tgk result...teruk..wuaaaa...Ni misti mak ayah aku sedih ni...Yalah,antar anak jauh2...dengan harapan anak blajar...Kasik dwit,then pointer anak sem ni jatuh...Dahla g universiti sebab nak pi makan kat Kafe Ameenah ja...Apa da...WUAAAA...."Kanda...dinda sedih..."Kalaula ada Mata Ayer,bolehla crita kat dia..hehe...apa kes ni? Ngadu kat Allah la woi!!Mata AyER2...MATA AYAQ banyak kat BESERI!hehe..gurau2 jalah...Allah...

Nak mintak ampun kat sugar daddy ngan sugar mummy i sebab tak dapat perform well dis tym..huhu..Sorrry mak abah...Sem ni tak dapat nak maintain pointer...Mujuq sem ni takdak kira dean list ke tak...Tidak...Hancur leburla...huh...Takpa2...Biasalah tukan...kadang2 kita kat atas...Kadang2 plak kat bawah...Aku dh agak dah pointer aku akan jatuh disebabkan tools for thinking...sebab dapat BADAK subjek tu...B!!!!!!!!!Bedebah betui...hehe...Takpalah..nak buet cemano...Dah naseb engkau cik Jan...Redha jelah yer...Memang salah ekau pun..Bukan saloh Dr.Syed Alwi yg mengendongkan soklan tu..Tapi xpa..Yg len oklah jugak skit...Alhamdulillah...

PENGAJARAN
Tools for thinking-tergesa2 buat kerja..Loklaq dan kalut...Pahtu reja tunggu jawapan orang ja..
BM-Thanks cikgu Senu...hehe..
SEN-Thanks cikgu Kannama Mottan...Tak sia2 tolong dia angkat beg..(tak eklas nampak)hehe

Tiga ja subjek aku amik sem ni tapi pointer teruk...Aku rasa kena amik 8 jugak macam sem lepas2 kut..Barulah ok kut no....huhu....

Tapikan,yg aku prasan...Sem lepas aku tak kerap baca Yassin ngan wat Dhuha macam aku wat kat sem sebelumnya tu...Tu mungkin penyebab jugakla...Yalah berkatnya takdak...ASYIK study memanjang...Ibadat2 camni diabaikan...Padan muka aku..huhu

Ya Allah,ampunkanla dosa2 aku sekiranya aku lalai dan leka dalam menjalankan perintah-Mu selama ini...Aku bersyukur dengan setiap pemberian-Mu...Tapikan kalau dapat subjek tu A lagik aku bersyukur,huhu...Tapi takpalah...B pun oraitla ya Allah...Thanks ya...Aku akan struggle lagik sem depan sampaila ke titisan Peluh ku yg terakhir...Amin...

Sem depan kalut ngan MRC...Mampukah Si Nurul Jannah meningkatkan pointernya untuk menjulang trofi The Best among the best student in IIUM for Bachelor of Education?Sama2lah kita tgk....;-)

No comments:

Post a Comment