Wednesday, March 9, 2011

Alhamdulillah...finally setelah berhempas pulas...


Alhamdulillah...setelah berbulan2 aku berhempas pulas mengemas rumah,mencari barang2 yang hilang serta menyususn brang2 di rumah ini...akhirnya aku berjaya jugak mengemas rumah aku ni dengan jayanya...Bukan satu,tapi dua rumah...kehkehkeh...Terima kasih kepada DREAM DAY FIRST HOME game...habeh gak engkau ek,huhu...terharu makk !!!!!! hahaha

Ni tanda game dah habeh r nih..sebab tu dia kata tenkiu kat aku..aku pun jawab..."sama2,xdak apa aih"...hihi

eh2!!! tertulis chantek plak dah...hehe
Ni rumah aku...tgk,cantikkan..kiut ja!!!!penat oo aku kemas..

Ni ruang meja makan.....

Ruang tamu derrr!!!!!

Bilik tidoq yang sempat dikemas......wah,macam real plak aku ckap ni...hehe


Ni omputih panggil ruang apa ha?

Ok...aku duk kat tempat 7 antara players depa...bolehla nokk..

kelik kalau anda rabun..
Sapa tak nampak yang ni...tanda dia nak.....haha
Ni rumah kedua yg aku kemas...huhu

 
 cantik!
Kata2 yang menarik...klik di gambaq untuk tumbesaran..
Meh aku bacakan..."Home is where one starts from".
"Where we love is home.Home that our feet may leave, but not our heart"



There is nothing like staying at home for real comfort...yea..you right Jane...



Ok malas nk cerita...game ni sangat bagus untuk sapa2 yang nak belajaq BI...Sebabnya dia menguji banyak vocab english kita...so,dapatkannya di cawangan yang berhampiran.......wakakaka..

1 comment: