Tuesday, March 1, 2011

When a Malay Girl wears Kimono..haha

Errrr...Okay..baru2 ni..Blok J ada wat Program Open Day...Blok akulah jugak ni...kehkeh...Jadik...tanda sokongan kepada rakan2 aku merangkap Organizer program ni iaitu BRC kepada blok Al Jumu'ah ni...jadik aku pun joinla sket2 program dorang...wuhuuuu..Ada macam2...Ada aerobik,pertandingan music chair, lengkapkan puzzle dan yang paling aku suka ialah pertandingan mereka  baju daripada sughat kabaq...hhahahaha....Walaupun aku tahu yg designer tu agak disaster nak buat baju aku tapi dia buat jugak...kahkahkahkah...Nasibla Kak Nor kono wat baju den..Okay...Dapat nomot 2 DALAM PERTANDINGAN Ni....hahahahahahahahahahahahhaha..Makasih KAK NOR~~~~~~~~


Arigato!!!!!!! Haip!!!!!!!heheh...
macam sebijik donat plak aku rasa bila pakai baju ni..kehekhekeh

4 comments:

  1. haaa.. gambor aku gak yg terpampang .. pemes aku hohhh hehehe

    ReplyDelete
  2. jah: asalnya aku nak crop ja gambar tu...tapi xpalah...hehehe...gurau2

    Syar: nADA....HEHEHEE

    ReplyDelete