Wednesday, March 16, 2011

sekali lagik...yang saya suka..


Makin kerap saya lalu di sebelah lebuhraya UPM ni...makin teruja dalam hati saya nak tengok pokok kesayangan saya ni...Sesaatpun, pandangan saya tak pernah terlepas untuk memandang ke arah sebatang pohon yang berada padang ragut UPM ni...

Dah besar dah pokok nikan,xtahula berapa umurnya.....Masa ayah saya belajar di sini..saya tak pernah perasan akan kewujudan pokok ni..Mungkin masa tu,pokok ni masih kecil atau mungkin sy yang memang tak nampak dia...Agak2nya...kalau saya dah tua dan ada cucu nanti,pokok ni masih wujud lagi ke ha?

Saya nk bgtahu kat cucu2 sy yang saya....sangat2 suka kat pokok ni....Sebabnya pokok ni bolah buat saya gembira hanya dengan memandangnya.......walaupun hanya dari jauh..

thanks to google..

2 comments:

  1. wey pokok ni penah blakon dlm crita Lagenda Dak Setan! patut ar rasa cam cam ja..

    ReplyDelete