Monday, March 14, 2011

thanks for the nice entry

Bila sahabat saya menyuruh saya membaca entry mengenai saya yg dibuatnya baru2 ini......Saya agak terkejut,terpinga-pinga dan berdebar-debar untuk membaca isi kandungan entry tersebut........

Tetapi..tatkala saya membaca kata2 beliau dalam entri tersebut...Hati saya sangat2 tersentuh...Rasa benar2 dihargai oleh sahabat saya ni...Sepanjang saya bersahabat dengan sesiapun,saya tidak mengharapkan apa2 balasan daripada mereka baik yang buruk atau yang baik..Cuma saya selalu mengharapkan yang persahabatan itu tidak akan putus kerana tiada istilah "bekas sahabat" dalam hidup saya..

Namun saya akui..kadang kala,saya mudah dipengaruhi emosi..Banyak yang terluka kerana saya...Sy , minta maaf..

Ya..Kadang-kala reaksi saya,reaksi kita terhadap sesuatu perkara berkaitan dengan persahabatan ini amat bercanggah dengan apa yang kita mahu...Kan... 

Apa-apa pun..Thanks for the nice entry syar .This is the first time for me..where someone has dedicate her entry totally for me...........sob sob sob.....At least this is for me.. kan?kan?



No comments:

Post a Comment