Tuesday, March 1, 2011

area2 blakang UIA..jum ronda sat!

Ok...rini aku nak sharela sketkan...satu tempat yang aku memang agak jatuh cinta bila fes tym aku lalu..Dia kat area2 blakang Uia gombak....Sekali sekala..nak releasekan tensyen2 kan...ok gak naik motor ronda2 blakang ni....


Sedaq tak sedaq...duk ronda2...rupa2nya...dah maghrib...hujan lak tiba2...singgah kat kedai sebelah sungai ni wat tumpang berteduh...


"Tungguuu sekejap...wahai kawan, kerana hujan belum reda..tunggu sekejap..."ingat tak lagu ni?
Ehm..Tak tau pasaipa...aku suka sangat gambaq ni...

ni kawan aku Jah...pembonceng profesional..kehkehkeh

hehe...biaqla aku  nk buh gambaq dia banyak2..

Ni aku suh makcik kedai makan tu tangkap...dia kata dia tak reti...tapi bolehlakan...ada bentuk2 muka pun jadikla...hehe

"Meniti usia tua" tema gambaq ni...haha


Teringat kat kampung aku...gerai2 camni...

Hujan dah brenti..Balik jum

1 comment:

  1. aaaaaaaaaaaaaa!! mencik2! aku cakap jgn letak gambo aku tuhh!!! waaaaaaaaaa!!

    ReplyDelete