Wednesday, March 23, 2011

~Bilik oh bilik~

Okay...Sekarang ni, aku tengah konpius,mana satu bilik yang aku nak register sem depan...Sebab tak amik short sem,aku dh tak boleh sebilik ngan roomates yang 2tahun aku sebilik..huhu...sedihla jugak,tapi LIFE MUST GO ON! cewah...hehe...
  
 Orait yang aku dah register sekarang ialah bilik kat ground floor...Meh kita tgk,apa pros and cons duk kat GF ni compared to other rooms.

Kebaikan

  • Dekat ngan Kafe( Sangat bagus untuk kesihatan dan kecerdasan aku)
  • Senang nak angkut barang time pindah
  • Senang nak pegi kiosk
  • Senang nak pergi Mahallah Office
  • Senang nak tengok2 motor aku
  •  Senang nak jemuq kain
  • Senang nak pergi kelas
  • Senang kalau Kak Eja datang untuk salin pampers A'dnin.
  • Dapat berkenalan dengan roomate baru.
  • Dekat ngan alam semulajadi...dengan ngan bukit...rasa tenang
Macam tu ja.....meh tgk keburukan plak uk kat Ground Floor ni..
  • G Kafe senang sangat..Nanti  badan jadik  Shrek trus!
  • Banyak nyamuk, mati kering darah aku kena sedur.
  • Banyak lipas..Kencing manis aku tgk lipas bnyak2 ni..
  • Tikos!!!!!
  • Banyak beruk!
  • Banyak anjing yg suka wat volunteer service untuk jadik guard depan pintu bilik..tak pasai2 aku kena tokok
  • Orang duk membuang "hajat" kat atas,nanti kita akan dengaq,lalu membantutkan selera untuk makan..
  • Senang nak dimasuki pencuri sebab pencuri senang panjat kat area2 ampaian
  • Tingkap macam penjara.
  • Roomate tak kenal.. 

Ya Allah.........Aku dalam dilema!!! Patutkah aku truskan niat aku nak pilih gound floor ni..........huhu...

7 comments:

  1. huhu...good luck ye...
    anjing 2 yg xleh bela..ngeee

    ReplyDelete
  2. a'aa..tulah pasalnya...mau dia duk depan pintu bilik tu,lawan renyeh r..

    ReplyDelete
  3. SAY. NO. TO. GROUND. FLOOR. bahaye noks! KESELAMATAN IS THE MOST IMPORTANT OKEH!

    ReplyDelete
  4. salamalaik jane...
    yeke..awak dpt bilik ne???
    emh...sumanya terpulang pada awak jane..
    pepun..saya sentiasa mendoakan y terbaik u awak k.. ;-)

    ReplyDelete
  5. kebaikan x duduk kt grounfloor:
    ~pilih tingkat paling tinggi leh exercise..hiiii

    ReplyDelete
  6. JANNAH AWAK TAU TAK SAYA TULIS PANJANG GILA KOMEN KAT AWAK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! TAPI DIA CAKAP SORRY TAK LEH PROCEED SBB PANJANG SANGAT! PENANT AKU PULUN WAT INTRO SUMA.. BLOGGER TERUK! NOT FAIR NOT FAIR NOT FAIR!

    ReplyDelete
  7. dijah: Thanks dijah...huhu,nampak gayanya pasni,awak lak menumpang bilik saya,hehehee

    syar: saheh nak kutuk akula tu yang panjang berjela-jela tu...kahkahkahkahkah...tula,jgn main2 ngan saya syar,saya ni ada daulat tau!!!!! sapa2 nak kutuk aku,dia banned r...hahahaha....ehm..tulisla balik apa yang awak nk tulis tu...hehehee

    ReplyDelete