Wednesday, October 6, 2010

fes konserto yg aku pernah pi....hehe..

wau wiiiii........hehehe....semalam adalah hari yg paling bertuah bagik aku....taktaula pasaipa...segala-galanya bagai disusun cantik dan rapi oleh Allah,kelas batal, exam batal..pastu bila aku balik,ada orang bagik kropok lekor kat aku atas meja satu plastik secara percuma...hehe...Alhamdulillah....bila bala datang,nikmat menyusul plak lepas tu...Bila nikmat datang,selalunya akan ada dugaannya plak yer...sebab tulah kita kena beringat...jgn syok sangatkan apa2 pun...bersyukur jangan kufur..

Tapi xpa...walaubagaimanapun...semalam memang hari bertuah aku...bopa yg tarikh semalam?
6 hb oktober kan...tarikh bertuah yg tak mungkin aku lupakan....hari malang banyak...hari bertuah ni,3tahun sekali ja kut...hehe...

Semalam actually gua ada kelas...(ce...mentang2 pi konsert,cakap gua lu la sket kan)..tapi cekgu aku kensel lak dah kelasnya...saja ja tau wat aku sedih kelas takdak..sob sob sob (Pembohongan yg nyata)hehehe...n harini aku ada exam....cekgu yg lain pun postponekan exam...taktaula pasaipa suma lecturer bagaikan memahami hati dan perasaan aku ini.cewah...

ok,pendek crita aku jumpa Maher Zain,Shoutul Harakah,Mu'adz,In Team n da gang!!!!!!!! Fes tym dowh!!!!!!!hehehehee...jakun gila semalam...ok tgkla ek...



Committee2 yg ditugaskn mengawal plajar2


Yg ni boleh tahan lagik sebab pagarnya pompuan....

yg ni.. errrr.....klaula aku jadik brader2 tu....boleh demam 3hari 2malam aku...ni ada sesi MZ bertemu peminat...ada yg sampai nangis2...besala...

Sapakah?hehe...ni Mu'adz...

Suasana dalam dewan...

penuh..padat...
kalau tym tym forum perdana..."eerr..cik tolong penuhkan yg depan ek"huhuhu..it's fact!


Eh,nk jadik pagar lagik ka...sumakan dh masuk dewan...hehehehe..

Yeah!!!! yg ditunggu2 sudah tiba....Maher ZAin!!!!!!!! wiwiiiiiiit!!!!!!



Tiket aku beli mahal ni...so nyanyi sedap2 sket ek Maher...hehehe..

Antara VVIP yg hadir...Rektor and Dr Norazaman..
Ok, we sing together...Insya Allah...Insya Allah...Insya Allah...u'll find u way...
( salu artis2 ni kalau lupa lirik bajet nak sing together ja,kehkehkehkeh)

"Suwa...suwey kamoning,suwa suwey kamoning"

Eh2...Maherah JANE la....eceh..hehehehe.....booooo2....bukan nak tgk engkau la,we want Maher!!

ok,sampai takat ni ja sy nyanyi...depa bayaq pun untuk dua lagu ja..belila cd yg original...jgn download ja kat tenet macam Jannah ok..bai2..

Bai2....See u again..

Tiba2..!!!!!!


Eh...camana Yahudi ni leh masuk CAC!!!!!!!

Siapa mereka ni...........nilah JUNDI2 ISLAM....

serang!!!!!!!!!!!!!!!

Khaibar2 ya Yahud!!!!!!Jaishu Muhammad Saufa Ya'ud!!!!Saat2 cemas....Jundi Islam membunuh Yahudi...

Mati sudey!!!!!!



Masa fes tym aku dengaq lagu Shoutul Harakah ni aku duk bayang yg depa ni...org2 muda..berjanggut2...pastu pakai serban hitam bawak bendera hijau....sekali....Baya2 bapak aku daaa....Tapi lagu depa............Masya Alllah,semangatnya... dengaqla senirik........aku taktau nak cakap camana..........Google then dengaqla.....5stars to you Shoutul HARAKAH..



Ni Mu'adz...........sian waktu nyanyi lagu Ansar Muhajirin ngan Shinji...lagu lak tak kuaq...las2 nanyila widaut song....tapi lagu Stand Upla penyelamatnya...........Oh You Stand Up,say it together!!!!!

In team!!!!!! Sogha depa memang mantap!!!! Tahniah sebab menjayakan konsert Palestina ni ya...tenkiu for coming....


pssst: Lepas ni minat Shoutul Harakah lak...hehe

4 comments:

  1. jealousenyer...sy xdpt ambil gambar cantik2 pun!!

    ReplyDelete
  2. saya suh awak duk sebelah saya awak taknak...saya siap duk tempat vip lagik tauuuuu...hehehe...(curik2 duduk)

    ReplyDelete
  3. Syar minat Maher Zain gakOctober 8, 2010 at 10:03 AM

    jealousnya saya Jannah... kat sini yg datang last month pon Zac Efron ja..

    ReplyDelete
  4. munira-Gambar ni kawan saya yg amik...nama dia hafsah...dia jadik kawan saya masa malam konsert tula...hehehe

    Syar-ceh...who's Zac Efron?majistret?lawyer?
    -(Ahli Muzik)...hehe...kim salam ya kat dia kata Vaneesa tu muka cam aku..

    ReplyDelete