Tuesday, October 12, 2010

To Osya!!!

Rindu kat Osya...........

Syar,i'm busy looking for the great achievement like u...One day,InsyaAllah,we'll meet...At the place where the snow everywhere and around us but not in the Four Seasons house in Bukit Cahaya...But somewhere outside Malaysia...Which will force me to wear furry and thicky2 coat bought from WINTER TIME!!!!!! but the cheapest and most beautiful one!!hehe

I'll bring my family as well as u Syar...bahagianya...But sometime...we will cry together becoz u miss Kelate, u miss CHEK and i do really miss Tok Yam and crazilly miss Bohoq Mali...We will celebrate Eid Mubarak here!!!!!! wuaaaa..



Then...There is one year,Insya Allah! my husband will be appointed as the ambassador of our country, Malaysia..AND...We are neighbour at that time, hurray!!!!!!!!!!!...So,during Ramadhan, we will cook and share the food and nobody will interfere us (like in MATRIC) except ur neighbour,Mr Joy!!!!!!!!kahkahkah....Nyah jugak jiran hang no...hehe

Our daughters perhaps!!!!!hehehehe..(Anak aku misti r yg tak pakai spek tu...Yg spek tu errrr..err.. anak awak)hahahaha

Syar...pray for my graded speech tonite...I'll try to do my best and i'll see my audience as i see u dear!!!!!!!!

Regards..Ur most beautiful friend..
Datuk Seri Dr Jannah
Wassalam..

2 comments:

  1. Syar sayang Cek NahOctober 13, 2010 at 10:30 AM

    Awak ni...pagi-pagi buta wat aku sedih...
    We will, Jannah. InsyaAllah someday. Hopefully, bila saat tu tiba nanti, masih ada tinggal sisa-sisa peratus penglihatan saya ni lagi..Doakan..Moga kita tak terlambat..Sebab saya nak terus melihat..Terus mnelihat awak, bergadoh dengan awak.. Kawan baik kan..Itu la yang kita buat, gadoh gadoh..Tapi last2, duk ngadap muka tu jugak. Hehe. Saya pun rindu kat awak. Dan saya yakin, Allah aturkan saya ke sini, sebab auditorium CAC, tu milik insan lain.

    Milik awak..

    Amin.

    :)

    ReplyDelete
  2. a'aa...kalau tidak, berebut pulak dah nak naik kat pentas...aku nak cakap,awak pun nak cakap..Ehm...bagus jugak awak pergi...Baru saya terfikir..ehm...kahkahkahkah

    ReplyDelete