Tuesday, October 12, 2010

Lepas ni korang misti taknak baca blog aku..hehe

Amaran kepada pembaca blog ini...Pastikan anda tidak makan,mengandung atau mempunyai sakit jantung tym baca entry aku yang ni...

Aku taknak wat spekulasi apa2 tentang tempat2 yg menyediakan makanan ni sebab aku taktahu betul ke tak...Tapi realitinya...Inila makanan masyarakat di sesetengah kawasan dunia kita.....Jadik hati2la bila kat negara orang...

Tapi aku rasa korang dah tahu....Haaa...Aku amik kat Facebook...Adalah certain negara yg masak...Aku tak sure betui ka dak negara tu sebab tu aku tak statekan kat sini...Neway...bila travel mana2...hati2 sket ya bila order makanan...Even negara Islam,bukan semuanya halal....

Orang ingat ayam,padal..Tikus...Sorry for the disguting piccas...hehe.....

Resepi Jerry goreng..



Errr...main ingredient...Beberapa ekor tikus sawah yg telah ditrimkan bulu2nya...

Kasik flawless sket kulit dia....

Potong kecik2 ha..
Tambahkan skit perasa tambahan....
Goreng sehingga rangup...Make sure anda sanggup memakannnya...



Soalannnya.....apakah yg anda pesan itu sama dengan yang anda makan?Renung2kan...

2 comments:

  1. Syar geli ngan post Jannah kali niOctober 12, 2010 at 10:32 AM

    BODONYAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
    SEB BAEK STAKAT AKU MAI SINI AKU MAKAN AYAM 2 KALI JA BARU..
    EWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW JANNAH AWATTTTTTTTTTTTTTTTTTT
    KENAPA JANNAH KENAPAAAAAAAA

    ReplyDelete
  2. hehehehehehehe....saja ja...aku nk suh awak hati2 sket makan tu...jgn pakai men redah ja...satg taktau mkaan kambing ka kanggaru ka..kang kang...hehe...

    ReplyDelete